7 dana nakon ‘otvaranja’: Šteta odobrio ‘dodatne radove’ na stajalištu Otoka

Znate l’ priču o tramvajskom stajalištu Otoka? To je ono stajalište zbog čije su izgradenje mjesecima bile gužve u saobraćaju u Sarajevu, i koje je, nakon nekoliko probijenih rokova, “nepredviđenih okolnosti izazvanih pandemijom koronavirusa”, više od godinu radova i korištenja improviziranog i neuvjetnog stajališta, zvanično otvoreno 27. jula ove godine. Otvoren, ali nije završen. Slijede dodatni radovi. Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo donijelo je 3. avgusta odluku da se na tramvajskim stajalištima “Otoka” i “Nedžarići” izvode dodatni radovi. A izvodit će ih firma Euro-asfalt, posljednjih dana firma poznata po tunelu Hranjen, i firma BS Telecom, iza koje stoji bivši SDP-ov direktor Elektroprivrede BiH – Elvedin Grabovica.

“Prihvata se Preporuka Komisije za nabavku u postupku javne nabavke : Dodatni radovi na izgradnji tramvajskog stajališta Otoka i Nedžarići za Sistem elektronske naplate i upravljanja JPG te ugovor dodjeljuje ponuđaču Konzorcij BS Telecom Solutions d.o.o. Sarajevo i Eoro-asfalt d.o.o. Sarajevo prema dostavljenoj ponudi od 29. jula 2021. godine u ukupnoj vrijednosti od 116.537 KM”, piše u Odluci o izboru najpovoljnijeg ponuđača koju je potpisao kantonalni ministar Adnan Šteta.


ministar Adnan Šteta

Postupak javne nabavke “dodatnih radova” pokrenut je 8. juna ove godine. Nadležni ministar Šteta odlučio se za “pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci”. Ministarstvo je vrijednost ovog posla procijenilo na 69.167 KM. Potom je upućen poziv Konzorciju BS Telecom i Euro-asfalt koji je, logično, jedini dostavio ponudu.

“U skladu sa kriterijumom za dodjelu ugovora “najniža cijena” ugovor se dodjeljuje ponuđaču Konzorcij BS Telecom Solutions d.o.o. Sarajevo i Euro-asfalt d.o.o. Sarajevo u ukupnoj vrijednosti nabavke 116.537 KM (sa PDV-om). Za predmetnu nabavku će se zakljuiti ugovor”, navedeno je u obrazloženju Odluke ministra Štete.

Prije nego su se pojavili “dodatni radovi”, Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo je tvrdilo da gradnja tramvajskog stajališta na Otoci košta – 230.000 maraka. Radovi su započeli tokom prvog mandata ministra Adnana Štete.

“Stajalište na Otoci je jedna tužna priča. Ono je sramota Kantona Sarajevo prema svim građanima. Zbog sitnih problema koje su u hodu trebali rješavati izvođač radova i nadzor, desio se zastoj. To se više ne smije dešavati. Svaki ugovor koji potpišem kao ministar prekinut ću istog trena ako se ne ispoštuju radovi u predviđenom roku”, govorio je u januaru ove godine ministar Šteta nakon što je već postalo izvjesno da radovi neće biti završeni u zadatom roku.

Pola godine kasnije, stajalište na Otoci postaje još tužnija priča. Sedam dana nakon što je i formalno otvoreno tramvajsko stajalište na Otoci, ministar Šteta je potpisao Odluku o “dodatnim radovima na stajalištima “Otoka” i “Nedžarići”.

Biznis.ba / Istraga