‘BarDo’ i Lilijan Sulejmanović predstavili BiH na londonskom Sajmu hrane i pića

Kompanija “TeOra”, pokrenuta investicijom Bosanke Lilijan Sulejmanović sa adresom prebivališta u Londonu, našla je svoje mjesto na IFE 2019 – Internacionalnom sajmu hrane i pića u Londonu. U sklopu učešća na Sajmu, predstavljen je i glavni brend kompanije – “BarDo”.

– S ponosom pričam o proizvodima koje smo kreirali, funkcionalnoj hrani koja ne sadrži gluten, soju, mlijeko, niti rafinirane šećere. Jedina smo bosanskohercegovačka kompanija među 1.350 koje učestvuju, te vjerujem da ćemo ovim otvoriti i nova tržišta za bh. proizvode – kazala je Sulejmanović.

Dodala je da investicije iz bh. dijaspore u lokalnu zajednicu upravo donose ovu vrstu rezultata.

– Poznavati istovremeno i tržište Velike Britanije i tržište BiH, omogućava nam da razumijemo različite potrebe, ali i sličnosti. Također, biti u Londonu i blizu informacija o ovakvim događajima, olakšava put svemu što proizvodimo u našim pogonima u Bosni i Hercegovini – dodala je Sulejmanović.

USAID-ov Projekat “Diaspora Invest” koji je podržao investiciju “TeOre”, otvorio je novi poziv za bespovratnu podršku investicijama iz dijaspore.

– Vjerujemo da priče poput ove ohrabruju nove investicije i otvaraju vrata za pokretanje biznisa u Bosni i Hercegovini – poručili su iz USAID Projekta “Diaspora Invest”.

Biznis.ba / FENA