Centralna banka BiH unaprijedila postojeće i pokrenula nove kanale komuniciranja

Kako bi unaprijedila komuniciranje prema javnosti, Centralna banka Bosne i Hercegovine (CBBiH) intenzivno je radila na unapređenju postojećih i pokretanju novih kanala komuniciranja.

Po okončanju ovih aktivnosti, CBBiH je, pored od ranije aktivne zvanične web prezentacije CBBiH i Twitter profila Banke, od sada dostupna i na LinkedIn i Facebook platformama. Pored njih, Banka je zvanično aktivirala i svoj YouTube kanal, saopćeno je iz ove banke.

Istovremeno, a radi lakšeg pristupa ciljnim grupama i upravljanja sadržajem, pokrenuta je i podstranica posvećena finansijskoj edukaciji i inkluziji građana Bosne i Hercegovine.

Postojeći i novi zvanični online kanali komunikacije mogu se pronaći na adresama:

Internet prezentacija: VIDEO;
Podsajt posvećen finansijskoj edukaciji: VIDEO;
Facebook stranica: VIDEO;
Linkedin: VIDEO;
Twitter nalog: VIDEO;
You Tube kanal: VIDEO

Centralna banka BiH se odlučila na ovaj korak kako bi se unaprijedila transparentnost institucije, olakšao pristup informacijama o njenim funkcijama i zadacima sa mobilnih platformi, te omogućio još lakši direktan kontakt sa građanima, navodi se u saopćenju.

(FENA)