Coca-Cola prekida oglašavanje na svim društvenim mrežama

Coca-Cola je objavila da će zaustaviti oglašavanje na svim platformama društvenih mreža na globalnom nivou najmanje 30 dana. Firma je pojasnila da se ne pridružuje službenom bojkotu, ali da pauzira oglašavanje.

Nakon što je grupa organizacija u SAD pozvala oglašivače na Facebooku da zaustave potrošnju na oglase tokom jula, više od 90 kompanija, uključujući Verizon, Patagoniju, REI, Lending Club i The North Face, objavilo je namjeru da se pridruže, prema listi organizacije Sleeping Giants, piše CNBC.

“U svijetu nema mjesta rasizmu i nema mjesta rasizma na društvenim mrežama”, rekao je u izjavi predsjednik Uprave Coca-Cole, James Quincey.

Dodao je kako će Coca-Cola pauzirati plaćeno oglašavanje na svim platformama društvenih medija na globalnom nivou najmanje 30 dana.

“Ovo ćemo iskoristiti za novu procjenu naših pravila oglašavanja kako bismo utvrdili da li su potrebne revizije. Također očekujemo veću odgovornost i transparentnost od naših partnera na društvenim medijima”, rekao je Quincey.

Grupa od šest organizacija pozvala je kompanije da prekinu s oglašavanjem na Facebooku jer, kako tvrde, ova društvena mreža nije spriječila širenje rasističkog sadržaja, lažnih vijesti i sadržaja koji poziva na nasilje.

Tokom live streama na Facebooku, izvršni direktor Mark Zuckerberg rekao je da namjerava razgovarati o novim politikama za povezivanje ljudi s vjerodostojnim informacijama o glasanju, suzbijanju suzbijanja birača i borbi protiv govora mržnje. Ipak, nije se direktno obratio bojkotu oglašivača.

Biznis.ba