FlixBus, u suradnji s novim autobusnim partnerom Autoherc d.o.o., širi mrežu autobusnih linija povezujući Mostar s 45 novih destinacija u BiH, Hrvatskoj i Njemačkoj.
Zahvaljujući FlixBus mreži, koju čini 28 država i 2000 destinacija, Mostar, Međugorje i okolica postaju dostupni putnicima diljem Europe, a time su stvorene i nove prilike za razvoj turističkog potencijala, izvijestio je FlixBus.
Konferencija za medije na kojoj će biti izneseno više detalja o spomenutim linijama, kao i planovi za budućnost bit će održana 17. siječnja u mostarskom Hotelu "City", s početkom u 11 sati.
Biznis.ba / FENA
Još jedan dan za prijavu
Prva dodjela eCommerce nagrada u Bosni i Hercegovini Golden Click Awards
Šuta za Biznis.ba
ProCredit ima rješenja: Kako do solarne elektrane za vlastitu potrošnju
Tržište nekretnina
EOS Matrix: Višemilionska dobit, 150 nekretnina i preko 80 zaposlenih
Generalni direktor