Gradnja dionice Tarčin – Ivan, Euroasfaltu posao od 77 miliona eura

U Mostaru je potpisan ugovor o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan.

Potpisnici su direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić, direktor komapnije Euro-Asfalt u ime konzorcija izvođača radova koji osim ove kompanije čini i Granit AD Skopje – Hamed Ramić, te federalni ministar saobraćaja Denis Lasić u svojstvu svjedoka sa strane JP Autoceste FBiH i Almedin Husomanović u svojstvu svjedoka ispred izvođača.

– Ova dionica je važna jer spaja tunel koji je u izgradnji s ostatkom koridora. Radovi počinju već sutra, jer na terenu imamo određeni broj mašina, izjavio je direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić.

Najavio je i buduću gradnju tunela Kvanj, koja će trajati 36 mjeseci, a zatim i tunel Prenj. Rok za završetak svih dionica je šest godina. Mali problem za radnike na terenu predstavlja i pandemija koronavirusa.

– Pojedinačne slučajeve nažalost ne možemo spriječiti. Sreća je da nemamo veći broj zaraženih. Izvođači provode sve mjere kako bi zaštitili uposlenike, a pomažemo im i mi, kao i nadležni zavodi, istakao je Terzić.

Hamed Ramić je napomenuo da je dionica dugačka 4.9 kilometara, kao i da je tokom gradnje potrebno iskopati milion kubnih metara zemlje, odnono izraditi isto toliko nasipa. Dionica uključuje i dva viadukta. Tunel Ivan dugačak je 1750 metara, a dosad je prema njegovim riječima iskopano 25 posto od ukupne dužine, dok bi se ostatak trebao riješiti u narednih 12 mjeseci.

Ministar saobraćaja FBiH Denis Lasić najavio je novi niz ugovora, te kako je rekao “zaokruživanje“ koridora. Uvjeren je da će se i ovog puta sve uraditi na najbolji način i u bržem roku od predviđenog. Dosad je inače izgrađeno oko 105 kilometara koridora, a trenutno se radi na preko 40 kilometara. Za dva mjeseca u funkciju će se pustiti još 11 kilometara, a realno je da se kompletan koridor završi do 2027. godine.

Vrijednost današnjeg ugovora je 77.903.313 eura odnosno 66.584.028 eura bez PDV-a, a sredstva su osigurana putem Evropske investicione banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 miliona eura. Predviđeni rok izgradnje je 20 mjeseci.

(Biznis.ba)