Intral BH nakon evropskog, osvaja i američko tržište

Kompanija “Intral BH” nakon evropskog, osvaja i američko tržište za koje je nedavno počela proizvodnju profesionalnih baletanki.

Generalni direktor firme “Intral BH” Alija Šehović je podsjetio da proizvode za njihove poslovne partnere iz Francuske marku Mefisto, te za Lorenzo Schuhe Group, koje u svom portfolio imaju Hogl, Hassiu i Ganter, etablirane marke obuće.

– Također, projekt američkih baletanki je na početku realizacije. Na ovaj način smo zaokružili portfolij specifične, visokomodne i srednjomodne obuće – dodao je Šehović.

Intral BH, kompanija etablirana na evropskom tržištu, godinama je sarađivala sa Fabrikom obuće “Aida” Tuzla. Prilikom stečajnog postupka u Aidi investirali su u proizvodnju, a prošle godine Intral je kupio Aidu i uposlio 80 radnika koji su željeli ostati. Ukupno ima oko 300 radnika, a među njima je i nekoliko radnika nekadašnjeg giganta u proizvodnji obuće – Fortune.

– Mi kontinuirano primamo nove radnike. Visokospecijalizovana radna snaga odlazi u ekonomski razvijenije zemlje, prvenstveno Njemačku, tako da mi kontinuirano primamo nove radnike, vršimo obuku putem naših mentora, odnosno neformalnog školovanja. U smislu obrazovanja ta je grana nažalost u nekom smislu zamrla, iako su potrebe za obućarima velike. Možda bi trebalo poraditi bar na neformalnom školovanju – istakao je direktor Šehović.

Tomislav Galušić je u Aidi radio kao obućar, a u Intralu radi na obezbjeđenju.

– Dobrodošli su svi radnici i njima je nuđeno da se vrate u Intral. Mlađi radnici koji su radili u proizvodnji i sada mogu slobodno da dođu, bit će primljeni. Plate su na vrijeme i ja zadovoljan platom, a u odnosu na ono kako nam je bilo u Aidi, ovdje je puno bolje – kazao je Galušić.

Proizvodnja obuće zahtijeva mnoštvo manjih, ručnih procesa, tako da ne može u potpunosti doći do automatizacije. Još dugo će biti potrebe za fabrikama obuće i obućarima.

Biznis.ba / FENA