Mostarski studenti turizma posjetili ‘Hepok’

U sklopu predmeta Marketing u turizmu, studenti Studija turizma Univerziteta “Džemal Bijedić” Mostar posjetili su u petak prostorije hercegovačke kompanije Hepok d.d. gdje ih je dočekao i kroz proizvodne pogone proveo glavni enolog Haris Hajdarović, priopćeno je danas s Univerziteta “Džemal Bijedić” Mostar.

Hepok, pored visokokvalitetnih vrhunskih bijelih i crvenih vina, proizvodi stolna vina, jaka alkoholna pića – premium rakije i likere.

Studenti su ovom prilikom upoznati s procesom proizvodnje, upravljanjem različitim linijama proizvoda, cjenovnim, distributivnim i promotivnim politikama, te planiranim aktivnostima u pravcu održavanja i unaprjeđenja kompanijskog brenda i svih brendova u proizvodnom asortimanu Hepoka.

Hercegovački poljoprivredni kombinat “Hepok” osnovan je 1956. godine, a danas je, kako se navodi, generator rasta i razvoja vinske industrije u BiH koji generira dodanu vrijednost za potrošače, partnere u industriji, lokalnu i širu zajednicu.

Dodaju kako njihova opredijeljenost za promociju zemljopisne regije i bogate povijesti, kroz korporativni identitet izražen kroz simboliku Starog mosta i grozdova autohtonih vina Žilavke i Blatine, daje osnovu za diferenciranu ponudu vrijednosti i u području sektora turizma.

“Posjeta kompaniji Hepok bila je odlično i korisno iskustvo. Imali smo priliku vidjeti dugogodišnju tradiciju proizvodnje kvalitetnih vina, te čuti o razvitku tijekom godina. Biti upoznat o vinarstvu na profesionalnoj razini, te mogućnostima iskorištenja agropotencijala u turističke svrhe zaista je impresivno”, kazala je studentica Andriana Raspudić.

Student druge godine Studija turizma Karlo Marić kazao je kako je Hepok jedan od najboljih proizvođača vina u Hercegovini.

“Ovaj izlet nas je upoznao s cjelokupnim sustavom proizvodnje vina. Hepok je jedan od najkvalitetnijih proizvođača vina u Hercegovini jer se ta vina rađaju u stalnoj borbi sunca, kamena, vinove loze i čovjeka, što ih čini posebnim. Drago nam je da smo imali čast baš od njih se upoznati s procesom proizvodnje”, naglasio je Marić.

Implementacijom ovakvih aktivnosti, Studij turizma i Univerzitet “Džemal Bijedić” u Mostaru dodatno potvrđuju svoju kvalitetu tako što grade budućnost svojih studenata oblikujući ih u odlučne poslovne ljude, spremne prihvatiti tržišne izazove, stoji u priopćenju.

Biznis.ba / FENA