Regija

"Nektar" uskoro na tržištima Srednjeg i Bliskog istoka

Autor: Biznis.ba
"Nektar" uskoro na tržištima Srednjeg i Bliskog istoka

Proizvodi srpske kompanije "Nektar" uskoro bi trebalo da se nađu i na tržištu Afrike, Bliskog i Srednjeg istoka, Kine i Japana, sudeći po velikom interesovanju i namjerama koje iskazuju kupci i distributeri iz tih zemalja na najvećem međunarodnom sajmu prehrambene industrije SIAL 2018. u Parizu.

Nectar grupa, u okviru koje posluju kompanije Nectar, Fructal i Heba je, na sajmu u Parizu koji je okupio preko 7.200 izlagača iz 109 zemalja širom svijeta, predstavila najveći dio portfolija na štandu Privredne komore Srbije.

Kako je istakao komercijalni direktor Nectar grupe Milan Radoš, kompanija je veliko interesovanje zabilježila upravo sa portfoliom organskih proizvoda pod brendom Life, kao i portfoliom pasiranog paradajza.

"Kao lider u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova u Jugoistočnoj Evropi, nastup na sajmu vidimo kao priliku za otvaranje novih tržišnih mogućnosti i širenje poslovanja na daleka tržišta koja će donijeti još prilika za dalji rast i razvoj", izjavio je Radoš.

Pored toga su, kako dodaje, predstavljene i brojne inovacije poput "100% Life organic" portfolija u novom inovativnom pakovanju za poneti koji sve više dobija primat u svijetu.

Posebna zvijezda predstavljenog portfolija na sajmu je Nectar Tomatello portfolio pasiranog paradajza i soseva za koji su veliko interesovanje pokazali kupci sa Bliskog istoka, iz Saudijske Arabije, Katara i Kipra.

Radoš je ukazao da je strategija Nektara upravo izlazak na daleka tržišta, zbog čega su u toj kompaniji izuzetno zadovoljni učešćem na sajmu u Parizu, jer predstavlja priliku za konkretizaciju ranije započetih pregovora i ugovaranje novih poslova.

"Utisci su pozitivni i dosta kontakata je ostvareno, prije svega sa zainteresovanim kompanijama sa Bliskog i Srednjeg istoka, Saudijske Arabije, Kipra, koje su prije svega zainteresovane za gotove proizvode, a iskazane su namjere za ugovore koji se odnose na distribuciju poluproizvoda. Kao kompanija koja već izvozi u preko 60 zamalja širom svijeta očekujemo dalju konkretizaciju započetih pregovora ", istakao je Radoš.

On je napomenuo da je kompanija "Nektar" najveći prerađivač voća i proizvođač sokova u Jugoistočnoj Evropi sa preradom voća na šest lokacija u Sloveniji, Makedoniji i Srbiji.

Portfolio pasiranog paradajza, za koji je iskazano veliko interesovanje, kompanija proizvodi na sopstvenim plantažama domaćeg paradajza, koje su među najvećim u Srbiji i Regionu.

Nectar je jedina kompanija u Srbiji koja ne uvozi paradajz pastu i koncentrat, već ima zaokružen proces proizvodnje ove povrtne vrste, od njive do trpeze.

Radoš je istakao i da je Nektar plasirao i portfolio organskih proizvoda, koju su u skladu sa svim trendovima viđenim na sajmu.

"Ove godine ekskluzivno smo lansirali mala porcijska pakovanja organskih proizvoda Life Organiic u Tetra Edge 250ml ambalazi za koje su posebno zainteresovani kupci nordijskih zemalja'''' istakao je on.

Najveći međunarodni sajam prehrambene industrije SIAL 2018 traje u Parizu do 25. oktobra, a očekuje se preko 160.000 posjetilaca.

Biznis.ba / Tanjug