Peršić: Sberbanka želi biti prepoznata kao banka ‘otvorenog ekskluziviteta’

Sveobuhvatno gledano, jako smo zadovoljni do sada ostvarenim rezultatima, a naš osnovni cilj i dalje ostaje očuvanje jake finansijske vitalnosti banke koju smo postigli u godinama iza nas – izjavio je direktor Marketinga i komunikacija Sberbank BH Vedran Peršić tokom današnjeg susreta sa predstavnicima medija.

Naglasio je da se izraženo povjerenje klijenata najbolje vidi kroz stalan rast depozita.

– Sberbanka želi biti prepoznata kao banka “otvorenog ekskluziviteta”, kao progresivna kompanija koja upravo kroz korisničko iskustvo pokazuje bezrezervnu orijentiranost ka klijentima. Tome u prilog govore i podaci da smo prvi u BiH uveli Mastercardovu Concierge uslugu, prvi u BiH smo instalirali beskontaktne bankomate, prvi u BiH i vjerujem u regiji, uveli smo biometrijsku autentifikaciju za mobilno bankarstvo putem otiska prsta i prepoznavanja lica, te smo prvi u BiH dobili saglasnost regulatora da prelazimo na Cloud – naveo je Peršić, napominjući da je osigurana maksimalna zaštita ličnih podataka klijenata, sa svim zakonima.

Peršić je dodao da je Sberbank uložila značajna sredstva, te ostvarila rast u većini parametara po kojima se banke uspoređuju i danas su nezaobilazan faktor na bankarskom tržištu BiH. U 2018. godini su, kako je kazao, samo u dijelu kartičnog poslovanja pustili u promet četiri nova proizvoda.

– Imperativ konkurentnosti je praćenje trendova – naglasio je Peršić, te podsjetio da je prema istraživanju Brand Finace, objavljenom tokom nedavnog foruma u Davosu, Sberbank prepoznata kao najsnažniji bankarski brend u svijetu.

Biznis.ba / FENA