Predstavljene mjere za reaktiviranje bečkog turizma

U skladu sa namjerama oživljavanja turizma u austrijskoj prijestolnici, bečka turistička zajednica “WienTourismus” je od 1. juna ove godine pokrenula kampanju za njemačko govorno područje pod sloganom “Putovanje oko svijeta u Beču” (Weltreise in Wien).

Ciljna grupa je lokalno stanovništvo, koje čezne za novim iskustvima. Međutim, kampanja se može proširiti i na druga tržišta, čim se otvore granice. Pored toga “WienTourismus” se oslanja i na dodatne uslužne djelatnosti.

Tako se na njihovoj web stranici mogu pronaći istaknute lokalne atrakcije i aktivnosti. Digitalni gradski vodič, aplikacija “ivie”, nudi insajderske savjete za dobar provod u gradu te posebne tematske obilaske grada na njemačkom i engleskom jeziku.

Takozvani turistički pasoš “Vienna City Card” je uveo novo izdanje koje će od augusta 2020. obuhvatati 20 % popusta na jelo u odabranim restoranima.

Uposlenici WienTourismusa su krenuli u terensku promociju po svom gradu opremljeni informativnim materijalom, a u skorijoj budućnosti planirano je otvaranje dodatnih info centara.

Član gradske vlade, resor za finansije, privredu, digitalizaciju i internacionalne odnose, Peter Hanke je kazao da će CoViD-19 bečki turizam koštati 1,9 milijardi eura i 35.000 radnih mjesta.

– Protiv krize se borimo mnogobrojnim mjerama. Za reaktiviranje turizma WienTourismus koristi razne aktivnosti, koje nisu samo zabavnog karaktera nego su i podrška kompanijama u ovim teškim vremenima te podsticaj Bečlijama da svoj grad dožive na novi način – rekao Hanke, prenosi Eurocomm-PR Sarajevo.

WienTourismus je od početka krize u kontaktu sa lokalnim i međunarodnim partnerima. Razmjenjuju se informacije o toku pandemije i njenom utjecaju na globalni turizam, posjećuju se webinari, a hotelima se dostavljaju upute u slučaju izbijanja žarišta pod vlastitim krovom.

 

Biznis.ba