ASA Osiguranje i u 2020. godini nastavilo sa stabilnim rastom

Najbrže rastuće BH osiguranje uspješno ispunilo sve poslovne ciljeve u 2020.godini

ASA Osiguranje – najbrže rastuće domaće društvo za osiguranje je i 2020. godinu završilo uspješno uz stabilan i kontinuiran rast, što potvrđuje i zvanični izvještaj eksternog revizora Deloitte.

Kontinuirani rast premije se nastavio u 2020. godini uprkos svim izazovima koje sa sobom nosila pandemija koronavirusa i u odnosu na 2019. godinu bruto premija je povećana za 17,43% uz unapređenje i ostalih finansijskih pokazatelja. Iako je poslovanje za sve privredne segmente u 2020. godini bilo znatno otežano, ukupna dobit ASA Osiguranja je povećana na 2.720.403 KM dok je iznos bruto policirane premije u 2020 iznosio je 38.084.118 KM.

„Rast premije, opreznost u ulaganju te efikasno i racionalno poslovanje su bili ključni faktor za ostvareni rezultat koje je potvrdila i renomirana kuća za reviziju Deloitte“ izjavio je Adnan Hodžić, direktor Društva i predsjednik uprave ASA Osiguranja. „Pored toga, efikasno investiranje i razvoj vlastite poslovne mreže su dodatno doprinjeli ostvarenom rezultatu koji je kruna zalaganja svih uposlenika našeg društva u prethodnoj poslovnoj godini. Realizovanu dobit reinvestiramo u domaće poslovno okruženje jer kao domaća kompanija svjesni smo važnosti ulaganja u sredinu u kojoj živimo i djelujemo bez čijeg razvoja ne možemo računati ni na vlastiti rast. Ostvareni rezultat i pozitivna ocjena ekternog revizora sigurno sa sobom nose priznanje u ispravnost poslovnog modela kojeg primjenjujemo u ASA Osiguranju i o viskom stepenu ekspertize koju posjedujemo“.

Porast premije koju je društvo realizovalo u 2020. godini je podrazumjevalo i značajno povećanje broja odštetnih zahtjeva, međutim ASA Osiguranje je i dalje neprikosnoveni lider u brzini obrade i isplate šteta. Isplaćena vrijednost šteta je u 2020. godini iznosila 16.967.198 KM i sa 98,51% obrađenih i isplaćenih šteta ASA Osiguranje i dalje sa ponosom nosi laskavu titulu „Šampion u brzini isplate šteta“.

„Jednaka posvećenost svakoj izdatoj polici uz visoki stepen ažurnosti u isplati šteta su dvije glavne karakteristike poslovanja našeg društva po čemu je ASA Osiguranje široko poznato na tržištu osiguranja. Uz navedeno, razvoj novih i atraktivnih proizvoda koje je pratilo unapređenje i digitalizacija poslovnih procesa je rezultiralo ostvarivanjem svih poslovnih ciljeva i rastom broja klijenata. 2020. godinu ne želimo pamatiti po koronavirusu i pandemiji nego po vrlo dobrim poslovnim rezultatima“ istakao je Hodžić.

Biznis.ba