Brad Pitt postao novi ambasador brenda De’Longhi, dionice im odmah skočile

Oskarovac Brad Pitt krenuo je stopama svojeg prijatelja i zvijezde branda Nespresso, glumca Georgea Clooneya, potpisavši ugovor s talijanskim proizvođačem aparata za kavu De’Longhi koji ga je angažirao kao novog ambasadora svoje robne marke, stoji u priopćenju tvrtke.

Dionice De’Longhija su na milanskoj burzi nedugo nakon te objave porasle za 1,9 posto i sada iznose 39,48 eura.

Talijanska tvrtka za proizvodnju kućanskih aparata izvijestila je da je međunarodnu kampanju za svoju marku aparata za kavu u kućanstvu pokrenula videom koji je režirao redatelj filma La La Land Damien Chazelle, a njezin glavni akter je Pitt.

Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen snimatelj Linus Sandgren, a glazbu za kampanju napisao je Justin Hurwitz, poznat po dugogodišnjoj suradnji sa Chazelleom. Svi su nagrađeni Oscarima.

Za fotografije i videosnimke bio je zadužen Lachlan Bailey, australski fotograf čije radove koriste brandovi poput Calvina Kleina, Ralpha Laurena, Armanija i Jimmyja Chooa.

“Naša je grupacija posljednjih godina doživjela izniman poslovni uzlet, a u toj je ekspanziji segment aparata za espresso kavu u kućanstvu preuzeo središnju ulogu”, rekao je izvršni direktor De’Longhija Massimo Garavaglia.

Upravo zato vjerujemo da je Brad Pitt savršen ambasador našeg branda i prava osoba koja će ispričati našu De’Longhi priču ostatku svijeta. On je promotor duha De’ Longhi – odvažan, globalno poznat i priznat, a istodobno sofisticiran i elegantan”, kazao je Garavaglia.

De’Longhi je prošle godine izvijestio o dvoznamenkastom rastu prihoda jer je, zbog karantene povećana potražnja za aparatima za kavu, pomagalima za kuhanje i klima uređajima. Prihod od prodaje aparata za espresso kavu za kućanstva čini više od polovice prometa De’Longhija.

(Hina)