Pauza

Japanski hotel se riješio polovine robota jer su pravili više posla za ljude

Autor: Biznis.ba
Japanski hotel se riješio polovine robota jer su pravili više posla za ljude

U funkciji više nije robot u obliku lutke pod nazivom Churi, a koji je bio asistent u svakoj hotelskoj sobi. Siri, Google Assistant i Alexa mogu odgovarati na pitanja o npr. radnom vremenu mjesta koje ljudi žele posjetiti, no Churi to ne može. Stoga je to značajan problem jer je zadatak robota bio da nadoknadi nedostatak ljudskog osoblja u hotelu.

Roboti na recepciji su također zamijenjeni jer su ljudi morali fotokopirati pasoše gostiju umjesto njih. Robotski nosali prtljaga su mogli doći do 24 sobe, a hotel ih ima više od 100. Također, u uslovima kiše i snijega nisu bili funkcionalni, a često bi se i zaglavljivali dok su prolazili jedan pored drugog. Glavni hotelski robot nije mogao odgovoriti na pitanja o rasporedu letova, kao ni o obližnjim turističkim atrakcijama.

Mnogi roboti koji su povučeni iz upotrebe su bili u službi godinama, zbog čega su prevaziđeni. Hotel je odlučio da ih ne zamijeni novim, nego da njihove poslove povjeri ljudima, posebno zbog kompleksnih pitanja koje gosti imaju.

Biznis.ba / Klix