Kompanije

JD Power Istraživanje: Hyundai je najpouzdaniji automobil

Autor: Biznis.ba
JD Power Istraživanje: Hyundai je najpouzdaniji automobil
JD Power testiranje kvalitete vozila sprovedeno u 2018.godini, je temeljeno na 13. 536 odgovora od strane vlasnika Hyundai automobila kupljenih između februara 2015. i februara 2017. godine – što je vremenski period koji osigurava vrlo visoke rezultate iz oblasti autoindustrije.

Testiranje mjeri koliko problema vlasnici prijave u prvih 12 mjeseci vlasništva novog automobila, te je u tom istraživanju Hyundai ostvario najmanje prijavljenih grešaka po svakom stotom automobilu.

Cjelokupna kvaliteta je određena brojem prijavljenih grešaka po svakom stotom automobilu; manji broj grešaka znaci bolju kvalitetu. Hyundai je zasluženo proglašen najboljim brendom sa samo 78 prijavljenih grešaka po svakom stotom automobilu. Iza Hyundaija slijedi Suzuki s 87 grešaka po svakom stotom automobilu, dok je na trećem mjestu KIA s 94 prijavljene greške.

Ovo istraživanje također određuje najpogodnije automobile u svakom segmentu tržišta, a tu je  Hyundai  i10 proglašen najpogodnijim gradskim automobilom. Drugi modeli su osvojili druga mjesta u svojim kategorijama; Hyundai  i20 je drugi u kategoriji malih auta, Hyundai  i30 je drugi najbolji kompaktni model, dok je Hyundai Tucson završio kao drugi najbolji kompaktni SUV.

new-hyundai-tucson-13

U četvrtoj godini testiranje je obuhvatilo 117 problema podijeljenih u osam kategorija: eksterijer vozila, iskustvo vožnje, karakteristike/kontrole/prikazi, audio/komunikacija/zabava/navigacija, sjedišta, grijanje, ventilacija i klima, interijer vozila, te motor i prijenos.

JD Power je pokazao da su najčešći tehnički problemi, nastali između jedne i tri godine vlasništva automobila, povezivanje mobitela i bluetootha te neprepoznavanje glasovnih komandi preko senzora. Ovo je jedan od šest najčešće prijavljenih problema.

„Automobilski sistem je danas napredniji nego ikada prije i vrhunski brendovi ugrađuju autonomne funkcije u svoje modele poput automatskog kočenja. Zbog toga proizvođači moraju biti upoznati s problemima kako bi uvjerili potrošače u sigurnost njihove tehnologije“, rekao je Josh Halliburton,rukovodilac europskih operacija u J.D. Power

Biznis.ba