BiH

'Kupres Milch' obnavlja industriju mlijeka na Kupresu

Autor: Biznis.ba
'Kupres Milch' obnavlja industriju mlijeka na Kupresu

Smail Žilić je duži niz godina radio na Poljoprivrednom institutu, a nakon rata pokreće kompaniju “BH Milch”, koja se bavila prodajom i distribucijom mlijeka i mliječnih proizvoda.

Nakon što je nekoliko sirana sa kojima su sarađivali prestalo sa radom, shvatio da je da ima tržište, kupce, prepoznatljiv brend, ali da nema dovoljno proizvodnje. Pokrenutaje priča o obnovi mliječne industrije na Kupresu.

- Vratili smo povjerenje farmerima da jedna sirana na Kupresu može raditi normalno, otkupljivati i plaćati preuzeto mlijeko, te naći svoje mjesto na tržištu. Dobili smo izvoznu dozvolu, te smo uspjeli, što se kaže ‘od ledine’, postati izvoznik na tursko tržište za dvije godine - pojašnjava Žilić.

Dodaje da od početka posjećuju sve manifestacije, sajmove i degustacije, jer su uvjereni da je približavanje potrošaču ključno. Tako polako grade prepoznatljiv i prihvaćen brend.

- Na svim događajima su naši proizvodi dobili najviše ocjene - napominje Žilić.

Kaže da su prošle godine kupili totalno devastiranu zgradu, koja je prije rata pripadala Kupreškoj mljekari, te uskoro očekuju preseljenje u nove proizvodne prostore, gdje će biti u prilici prerađivati oko 5.000 litara mlijeka na dan.

Time ćemo, ističe Žilić, obnoviti mliječnu industriju u našem kraju.

- Sa USAID/Sweden FARMA II Projektom smo imali priliku učestvovati na sajmu u Beogradu, a vjerujem da je sazrelo vrijeme i za širenje saradnje. Također, “Kupres Milch” je jedan od učesnika Istanbul Worldfood Faira, gdje je organizacija učešća bh. izlagača realizovana kroz saradnju VTKBiH i USAID/Sweden FARMA II Projekta – navodi Žilić.

Po njegovim riječima, proizvođači mlijeka na Kupresu su se u ovom procesu dokazali, a njihovi proizvodi su prepoznati na tržištu.

- Vjerujem da naš rad i napredak vide svi u zajednici. Izuzetno je važno udružiti se sa ljudima koji imaju viziju i plan, koji su spremni da nešto pokrenu. Investirajte u istraživanje tržišta, stalnu edukaciju i promociju proizvoda. Ono što je najvažnije, ne treba odustajati - poručuje Žilić.

Biznis.ba / FENA