BiH

Novalić: Izgradnja tunela Hranjen započet će u ovoj godini

Autor: Biznis.ba
Novalić: Izgradnja tunela Hranjen započet će u ovoj godini
Izgradnja tunela Hranjen kao dijela buduće dionice Goražde - Sarajevo uopšte nije upitna i ona će započeti u ovoj godini - navodi premijer Federacije BIH Fadil Novalić.

Prilikom boravka u Goraždu ponovio je da je novac obezbjeđen i da samoj izgradnji predstoji okončanje neophodnih procedura.

Po riječima Novalića, putna komunikacija Goražde – Sarajevo je strateško opredjeljenje Vlade FBIH kao i oba doma federalnog parlamenta što je potvrđeno i u ovogodišnjem budžetu koji je, kao i njegovo izvršenje, zakonska kategorija.

- Predstoji nam da još Skupština BH Telekoma iz čije dobiti će se finansirati prva faza izgradnje tunela, donese odluku i da se novac transferira, a Skupština je zakazana u narednih desetak dana - pojašnjava Novalić, dodajući da uporedo s tim traje tenderska procedura za izbor izvođača radova.

-Otvorena je tenderska dokumentacija, imamo nekih problema oko žalbe jedne rudničke kompanije, ali to je sve tehnika. Novac je obezbjeđen i procedure su obezbjeđene. Znači bit će ako ne u avgustu onda u septembru, zavisi od žalbenog postupka koji je korektiv javnih nabavki. Novac će svakako biti prije okončanja tenderske procedure - tvrdi premijer Federacije BIH.

Naglašava da sredstva nisu uopće upitna uprkos tome što je jedna sjednica Skupštine BH Telekoma odgođena.

- Odgođena je upravo iz razloga što nije bilo uvršteno ovo pitanje koje mi smatramo glavnim. Na dnevnom redu je bilo operativno poslovanje telekoma koje je standardno, a mi smo rekli da nas pored toga zanima ovo ekskluzivno pitanje koje je pomak u pristupu i tretmanu BPK Goražde. Mi želimo što prije krenuti sa izgradnjom tunela- – kazao je Novalić.

Tender za izbor izvođača radova JP Autoceste FBiH raspisalo je u aprilu. Rok za izgradnju 5,8 km dugog tunela Hranjen je 36 mjeseci a vrijednost radova iznosi 70 miliona maraka. Tender koji je u toku odnosi se na prvu fazu izgradnje, a to je proboj tunela i postavljanje podgrade, što predstavlja najznačajniji i najzahtjevniji dio prilikom izgradnje ovakvog objekta.

Vrijednost radova u drugoj fazi iznosi 120 miliona KM, a sredstva će biti naknadno obezbijeđena. Izgradnjom moderne saobraćajnice će se cestovna udaljenost između Goražda i Sarajeva sa sadašnjih 95,6 smanjiti na 56 kilometara.

Biznis.ba / FENA