BiH

Turisti sve više zainteresirani za smještaj u vilama s bazenima u Blagaju

Autor: Biznis.ba

Blagaj, mjesto udaljeno oko 12 kilometara južno od Mostara zadnjih deset godina bilježi porast posjeta domaćih i inozemnih gostiju koji su sve više zainteresirani za luksuzne vile s bazenima i boravak u kampovima.

Elma Badžak, uime obiteljske tvrtke Villa Badžak, poznate kao Jaffa Ville, u sklopu koje su gostima na raspolaganju tri vile s bazenima i dva bungalova u izgradnji, također s bazenom, u Malom polju kod Blagaja, ističe da je Blagaj prepoznat kao turistička destinacija i da ga sve više gostiju dolazi posjetiti.

Po njezinim riječima, Blagaj i okolina imaju u ponudi tri hotela, vinariju, petnaestak restorana, desetak obiteljskih kampova te na desetke vila s bazenima. Pored toga, ima odličnu outdoor ponudu (vožnja kanuom rijekom Bunom, biciklizam, vožnja quadom i dr.).

- Jaffa vile ali i desetci drugih u Blagaju i okolici, nalaze se u potpunom prirodnom okruženju i svi objekti pružaju stopostotnu privatnost koju sve više gostiju iz BiH i dijaspore traži -  istaknula je u izjavi za Fenu Elma Badžak.

Napominje kako cijene smještaja ovise od godišnjeg doba, o broju rezerviranih dana i osoba, ali da se uglavnom kreću od 200 do 400 eura po danu pa i više za super luksuzne vile.

Uz smještaj, dodala je, gostima nude i vožnju quadom, kanuom na rijeci Buni, posjet plantažama, berbi voća i povrća, a tako animiraju i male domaće poljoprivrednike i stočare koji mogu gostima ponuditi svoje autohtone proizvode.

Badžak je i jedna od inicijatorica osnivanja Udruženja turističkih radnika Blagaja "Visit Blagaj" koje bi se u budućnosti, navodi, trebalo baviti upravo prezentacijom turističke ponude u tom kraju.

- Ponuda Blagaja i okoline nije dobro promovirana pa nam je cilj da putem Udruženja radimo na takvim pitanjima. Naime, ideja nam je uključiti i gradsku administraciju i urediti  infrastrukturu u Blagaju, a željeli bismo imati i zajedničku web stranicu kako bismo bili prisutniji u digitalnom svijetu - poručila je Badžak.

Irma Kajan, vlasnica River kampa "Bara", kaže kako se u Blagaju turizam razvija samo iz osobnoga entuzijazma i želja pojedinaca.

Iz tog je razloga, ustvrdila je, i proizišla želja da se turistički djelatnici toga kraja organiziraju preko jedne zajedničke platforme i riješe nagomilane probleme s kojima se susreću kroz svoj posao.

Posebno je istaknula problem divljih kampirališta koja nisu rijetkost u ovom kraju. Također je ukazala i na nedostatak info centra koji bi posjetiteljima dao potrebne informacije o Blagaju i njegovim turističkim kapacitetima.
Nadalje je navela kako Blagaj postaje prepoznatljivo mjesto po kampovima od 2010. godine od kada je 'niklo' njih desetak.

- Ovaj obiteljski riječni kamp 'Bare' nalazi se cijelom dužinom rijeke. Još uvijek je zatvoren jer je donedavno bio pod vodom, no dolaskom ljepših dana i povlačenjem vode bit će spreman za ljetnu sezonu koja počinje od 1. lipnja i traje do 1. rujna - ističe Kajan.

Napominje kako turisti dolaze uglavnom iz Europe, a riječ je o onima koji ne smatraju kampiranje alternativom standardnom smještaju nego je njima to stil života.

- Mi se radujemo tim gostima, ali i svi drugi su dobrodošli. Dolaze nam gosti i Njemačke, Poljske, Austrije, ali  i iz Slovenije i Mađarske – navodi Kajan.

Dodaje kako domaćih gostiju nemaju ili su vrlo rijetki, ali se nadaju da će se nakon pandemije koronavirusa ljudi okrenuti prirodi te da će se u dogledno vrijeme i ta slika promijeniti.

Usto je podsjetila kako je za vrijeme pandemije dolazak gostiju opao i da se ove godine nadaju puno uspješnijoj sezoni.

Blagaj inače uz prirodne ljepote nudi i kulturno povijesne znamenitosti, kao što su srednjevjekovni grad hercega Stjepana Kosače, a poznat je i po čuvenoj derviškoj tekiji iz osmanskog doba, koja se nalazi uz pećinu odakle izvire rijeka Buna.

Biznis.ba / FENA