Italijanski proizvođač je za svoje promotivne aktivnosti u Americi predstavio u Majamiju posebnu verziju Urusa, svog najpopularnijeg modela. Izbor je pao na novu plug-in hibridnu izvedbu snažnu 800 KS, koja je prošla kroz Ad personam program personalizacije.
Lamborghinijev odjel poznat po spremnosti da udovolji svakoj želji klijenta je na farbanje ovog automobila potrošio nevjerovatnih 230 sati. Naravno, u to ulazi i vrijeme utrošeno za testiranje prevlake, a valja uzeti u obzir kompleksnost aplikacije boje u ovako zahtjevnom uzorku.
"S ovim autentičnim umjetničkim djelom stvorili smo najsofisticiraniju izvedbu vanjštine ikada viđenu na Urusu, a sve kako bismo nadahnuli naše kupce grafikom koja naglašava izvanredne proporcije i kultni dizajn automobila."
"Reprodukovali smo našu savršenu viziju životnog stila Majamija i njegove raznolikosti", rekao je Mitja Borkert, direktor dizajna Automobili Lamborghini, prenosi "Index".