Marketing
Čarolija povezuje generacije
Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili ekskluzivnu trogodišnju saradnju
Kada se spoje legendarni kantautor i globalni brend, rezultat ne može biti ništa drugo nego čista čarolija.
Bitna uloga
Šta e-mail adresa govori o vama i vašem brendu?
Naziv internet domena je osnovni element vašeg digitalnog prisustva na internetu. Neohodno je da shvatite da je veoma važno kakvu mail adresu koristite, jer ona učestvuje u kreiranju i osnaživanju vašeg internet identiteta i brenda.
Inovativan pristup
Super aplikacije osvojile su Aziju, a kod nas tek stižu: Korisnici im se vesele, evo i zašto
Jedna aplikacija - za gotovo sve naše dnevne potrebe. Od prebacivanja novca preko narudžbe hrane i taksija do planiranja kazališta ili putovanja. Svaka treća osoba u svijetu već je koristi. U pitanju su super aplikacije koje su osvojile azijska tržišta, a u Europi njihovo vrijeme tek dolazi.
Kombinacija trendova
E-mail marketing i mikroinfluenceri: Savršena kombinacija za digitalni uspjeh
U svijetu digitalnog marketinga, brendovi neprestano traže najučinkovitije načine za privlačenje potrošača.
Najveći sportski događaj u SAD
SuperBowl-om dominirali oglasi o umjetnoj inteligenciji
Nakon što se slegnu dojmovi same utakmice, Super Bowl svake godine donosi televizijske oglase o kojima se danima priča nakon samog finala. Ovogodišnji LIX je poseban jer su u svijetu oglašavanja tehnološke kompanije preuzele vodeće oglašivačke termine u najgledanijem televizijskom programu godine.
Najveći sportski događaj
Super Bowl: Kad pola minuta reklama košta 4,5 miliona dolara
Super Bowl, najveći sportski događaj u SAD, iz godine u godinu ruši rekorde kad je u pitanju TV gledanost, pa je prošlogodišnje izdanje u kojem su Seattle Seahawks pobijedili Denver Bronkose sa 43:8, u prosjeku gledalo 111,5 miliona gledalaca, čime je postao najgledaniji program u historiji SAD.
Autentične poruke za publiku
Pet trendova koji će oblikovati marketing u 2025.
Marketing više nije samo privlačenje pažnje, već građenje pravih odnosa, personalizovanih iskustava i autentičnih poruka koje zaista odjekuju kod publike.
Popularni glumac
Fanovi šokirani licem Toma Cruisea u Super Bowl reklami: "Kao da ga je operisao AI"
Super Bowl nije donio samo iznenađenja za obožavatelje američkog nogometa. Tokom utakmice je, naime, prikazana reklama s Tomom Cruiseom, čiji izgled je začudio mnoge i izazvao lavinu reakcija na društvenim mrežama
bitna stavka kupovine
Native oglašavanje: Ključ uspjeha u digitalnom marketingu 2025. godine
U modernom digitalnom svijetu, klasični oblici oglašavanja sve teže zadržavaju pažnju korisnika. Marketinški stručnjaci suočavaju se s izazovom kako prenijeti poruku, a istovremeno stvoriti vrijedno iskustvo.
Promjena strategije
Kako woke-pokret reaguje na dolazak Trumpa?
U Sjedinjenim Američkim Državama, pojmovi raznolikosti, jednakosti i uključenosti (engl.: diversity, equity and inclusion - DEI) postali su toliko politizirani i stranački da sada i velike korporacije poput McDonald'sa, Walmarta, Boeinga i Forda korigiraju svoje politike u tom smislu.
suštinsko pitanje
Kako se gradi jak brend?
Kada pomislimo na čuveni dvojac - misiju i viziju, većina ljudi pomisli na dosadne, generičke redove nekog teksta koji "čuči" na nekoj stranici zvaničnog dokumenta, statuta ili u digitalno doba - vebsajta.
eksperimentisanje naštetilo
Šest najvećih marketinških grešaka 2024.
Sve je teže izdvojiti se na današnjem prepunom, brzom tržištu. Trendovi dolaze i odlaze, algoritmi se mijenjaju, a publika migrira.
Bivši kapiten Engleske
David Beckham zaradio 33 miliona eura na dividende od brendova koje reklamira
Nekadašnji fudbaler David Beckham zaradio je 28 miliona funti (oko 33 miliona eura) na dividende od brendova koje reklamira, pošto su mu nove komercijalne veze s kompanijama kao što su Stella Artois i Boss pomogle da nadoknadi gubitke koje je napravio u svom studiju za TV produkciju.
za sve poduzetnike
Pet uobičajnih izazova pri stvaranju imena za brend
Davanje imena brendu važan je korak za svakog poduzetnika i dolazi s jedinstvenim skupom izazova.
emotivno
Appleova nova reklama sve je rasplakala, reagovao i Musk
Apple je objavio svoju ovogodišnju prazničnu reklamu pod nazivom Heartstrings, koja, baš kao i ona iz 2013. godine pod nazivom Misunderstood, nosi emotivnu poruku. U reklami iz 2013. godine tinejdžer koji je bio kod porodice za Božić činio se previše zaokupljen svojim iPhoneom i zanemario porodicu.
Od 29. do 30. novembra
Penny vas poziva na BLACK FRIDAY shopping avanturu!
Od 29. do 30. novembra, Penny vam priprema nevjerovatnu shopping avanturu koju ne smijete propustiti!
međusobni konkurenti
Reklama koja je podigla prašinu: Pogledajte kako Samsung "trola" Apple
Samsung i Apple najveći su konkurenti na tržištu pametnih telefona pa nije neuobčajno da se u reklamama međusobno trolaju.
francuski brend
Lancome ima novu ambasadoricu
Francuski brend Lancôme je upravo objavio da je Grammyjem nagrađena pop zvijezda Olivia Rodrigo postala njihova nova globalna ambasadorica.
švicarska
Nestle će snižavati troškove i jačati marketing
Nestle će potaknuti oglašavanje i marketing, smanjiti troškove, odvojiti svoje poslovanje s vodom i vrhunskim pićima u samostalnu globalnu jedinicu i implementirati druge promjene kako bi potaknuo rast pod novim šefom Laurentom Freixeom, objavila je firma u utorak.