Marketing
Zabilježite datum
Via Media najavila 13. Branding konferenciju u Sarajevu
Petog juna u dvorani Mirze Delibašić Via Media održat će 13. Branding konferenciju.
Ključne za koristiti
Tehnološke osnove za marketing putem e-pošte za uspjeh u 2025.
Način na koji dolazimo do kupaca se brzo mijenja, tako i kroz e-mail marketing. Danas je ključno koristiti određene tehnološke alate.
Tri ključna razloga
Kako zajednički ciljevi i poticaji poboljšavaju marketinške rezultate
Šta ako svi timovi zaista rade na istom cilju? Često se čini da su svi na različitim putevima, da nisu u potpunosti usklađeni da bi došli do istog odredišta. Na primjer, tim društvenih medija fokusira se na angažman.
Zahtijeva kreativnost
Razotkrivanje uobičajnih mitova o affiliate marketingu
Iako je affiliate marketing uzeo maha u posljednjih deset godina, još uvijek je okružen mnogim mitovima koji se odnose na njegov stvarni potencijal.
Nastavak intervjua
Kako do uspješne kampanje u 2025: Maher Abu Ayman otkriva ključne digitalne taktike
U drugom dijelu intervjua s Maherom Abu Aymanom Al-Ostom, jednim od vodećih digitalnih konsultanata, nastavljamo razgovor o trendovima u digitalnom marketingu i njegovim preporukama za uspješne kampanje.
Privlačenje kandidata
Employer branding u doba TikToka: Kako postati poželjan poslodavac novim generacijama
TikTok je postao ključna platforma za poslodavce koji žele privući nove generacije zaposlenika.
Vodeći digitalni konsultant
Kako uspješno pozicionirati svoj biznis na digitalnom tržištu: Savjeti Mahera Abu Aymana Al-Oste
U vremenu kada digitalna prisutnost odlučuje o uspjehu ili stagnaciji biznisa, kvalitetna online strategija postaje imperativ.
Vrijedan dodatak
Kako koristiti ChatGPT u svojoj marketinškoj strategiji: Pet korisnih savjeta
U području digitalnog marketinga, integracija inovativnih tehnologija nudi značajnu konkurentsku prednost.
Digitalni svijet
Evo kako društveni mediji mogu biti efikasan marketinški alat i za finansijske savjetnike
Mnogo toga se dogodilo u digitalnom svijetu otkako je američki poduzetnik Andrew Weinreich osnovao SixDegrees, prvu online društvenu mrežu, 1997. godine.
Marketing - srce poslovanja
Četiri napredne marketinške taktike za mala preduzeća koje zaista rade
Odlazak dalje od osnova treba da bude vaša početna tačka ako želite da idete naprijed.
Analitička struktura
Zašto je Marketing Mix 4Ps ključan za razvoj vaše kompanije?
Kao osnovni marketinški koncept, Marketing miks, koji se naziva i 4P, pokazuje preduzećima koji su im glavni elementi potrebni za efikasan marketing svojih proizvoda i usluga.
Zanimljiv format
Kako biznis može iskoristiti video sadržaj za postizanje svojih marketinških ciljeva
Video se pojavljuje kao vitalni element za svaku marketinšku strategiju u 2025. jer platforme za kratke video snimke poput TikTok-a i Instagrama nastavljaju rasti i povećavaju svoju popularnost.
Marketinška revolucija
Zašto i kako će 'dosadna' tehnologija postati najvažniji marketinški trend 2025.
Godinama je tehnološka industrija bila opsjednuta sljedećom “velikom stvari”. Blockchain, AI glasovni asistenti, metaverzum – svaki obećava da će revolucionirati marketing kakav poznajemo.
Inovativne strategije
Marketing e-trgovine: Pretvaranje pretraživača u kupce
Zamislite da se probudite i pronađete svoju omiljenu online prodavnicu koja nudi upravo proizvod koji ste tražili – po sniženoj cijeni.
Međunarodni festival
Apple je kreativni marketer 2025. godine po izboru Cannes Lionsa
Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions proglasio je Apple za svog kreativnog marketera 2025. godine.
Ulaganja i samo ulaganja...
Zašto se većina firmi boji eksperimentisanja u marketingu?
Pronaći pravog marketinškog stručnjaka nije teško, ali postoji ključni uslov — budžet.
Marketing
Top 50 kreativnih marketinških kampanja brendova 2024. godine
U svijetu u kojem su potrošači sve teže dostižni, isticanje iz mase nikada nije bilo izazovniji zadatak.
Obmanjujuće izjave
Sud zabranio reklamu Lufthanse
Regionalni sud u Köln-u zabranio je njemačkom avio-prevozniku Lufthansa korištenje obmanjujućih izjava o smanjenju emisije ugljičnog dioksida u reklamama.
Besprijekorno chic
Roze, ogromno i potpuno inovativno – BÉBÉ EXPRESS je stigao!
BÉBÉ EXPRESS nije običan vending – to je spoj mode, tehnologije i estetike u potpuno novom formatu.