Marketing
švicarska
Nestle će snižavati troškove i jačati marketing
Nestle će potaknuti oglašavanje i marketing, smanjiti troškove, odvojiti svoje poslovanje s vodom i vrhunskim pićima u samostalnu globalnu jedinicu i implementirati druge promjene kako bi potaknuo rast pod novim šefom Laurentom Freixeom, objavila je firma u utorak.
brand new humanity
Brending konferencija: Kreativnost je uvijek bila donosilac velikih promjena
Dvanaesto izdanje Brending konferencije, održano pod sloganom “Brand New Humanity” u dvorani “Mirza Delibašić”, još jednom je privuklo veliki interes javnosti.: Kreativnost je uvijek bila donosilac velikih promjena
Video
Objavljena najiščekivanija božićna reklama, reakcije su podijeljene
Ljudi svake godine s nestrpljenjem čekaju božićne reklame, koje su uglavnom fokusirane na porodične i društvene vrijednosti.
zanemarena metrika
Da li znate šta je LinkedIn SSI i zašto je bitan za vaš brend?
Ako ozbiljno razmišljate o izgradnji svog ličnog brenda ili uspostavljanju liderstva na LinkedIn-u, vaš LinkedIn SSI (social selling index) rezultat bi trebalo da bude u vašem fokusu.
Po svojoj želji
Kreirajte savršen novogodišnji paketić za svoje dijete
Za najposebniji trenutak godine, darujte djeci nezaboravan novogodišnji paketić u kojem će se ispuniti svi njihovi snovi i želje!
brend koji traje
Kako je Doktor Martens nadmašio trendove da bi ostao relevantan više od 60 godina
Želite izgraditi brend koji traje? Prepišite stranicu iz knjige britanskog postolara. Sa sigurnošću se može reći da je Doktor Martens postigao status ikone.
"brže nije bolje"
Kada je u pitanju izgradnja branda, biti zanimljiv je bolje nego biti brz
Protivotrov za nedostatak pažnje publike nije biti brži, nego biti zanimljiv. Uprkos bombardiranju reklamama, clickbaitovima i videozapisima od 15 sekundi, pri stvaranju priče o brendu, brže nije bolje, bolje je bolje.
dvorana mirza delibašić
Hugo Faustino, digitalni strateg za Netflix i Nike, na 12. Brending konferenciji
Otkriven je treći govornik na 12. Brending konferenciji, koja se u organizaciji agencije Via Media održava pod sloganom Brand New Humanity.
luksuzni brendovi
LVMH potpisao desetogodišnji ugovor s Formulom 1
Luksuzni brendovi poput Louis Vuittona i Moët & Chandona od 2025. godine bit će prisutni na stazama Formule 1. Liberty Media sklopila je desetogodišnje globalno partnerstvo s LVMH-om. Partnerstvo bi moglo dosegnuti vrijednost od milijardu dolara.
sezona 2024/25
Kripto kompanije ulažu 170 miliona dolara u sponzorstva Premier lige
Prema izvještaju Bloomberga, fudbalski klubovi engleske Premier lige osigurali su rekordnih 170 miliona dolara u sponzorskim ugovorima od kripto kompanija za sezonu 2024/25.
uspjeh u poslovanju
Brend je jedna od najvrijednijih imovina koje ima kompanija
Kreirati uspješan brend postaje ključ uspjeha savremenog poslovanja, ocijenjeno je na nedavno održanom seminaru "Kreiranje i upravljanje brendom kao faktor razvoja i konkurentnosti u Crnoj Gori". Kako je poručeno, upravo je brend danas jedna od najvrijednijih stvari koje ima jedna kompanija.
tiktok smart+
Stiže nova vrsta reklama, a evo ko ih kreira
Ako su vas do sada nervirale reklame u aplikacijama i na web stranicama, spremite se za budućnost.
generacija 1996. - 2012.
Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z
Kao prva generacija koja je u potpunosti digitalizirana, generacija Z – koja predstavlja one rođene između 1996. i 2012. – zauzima centralno mjesto u online kupovini.
globalna ikona
Levi's i Beyonce udružili se u kampanji
LEVI'S je upravo predstavio novu kampanju u saradnji s globalnom ikonom Beyonce. Nakon uspjeha njezine pjesme Levii's Jeans s albuma Cowboy Carter, Beyonce je postala lice kampanje Reiimagine.
Olakšava obrazovne aktivnosti
Započnite novu akademsku godinu sa Student NET paketima BH Telecoma!
S novom akademskom godinom dolaze nove prilike i izazovi, a BH Telecom je tu da podrži studente. Ponuda uključuje posebno kreirane pakete osmišljene da olakšaju obrazovne i društvene aktivnosti koje ih očekuju.
"Mediji i turizam"
Medijsko komuniciranje i dalje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi
Na drugom panelu "Medijska komunikacija turističke ponude", koji je održan u četvrtak u Mostaru u sklopu konferencije "Mediji i turizam", istaknuto je kako medijsko komuniciranje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi i kako se u današnje moderno doba i vrijeme novih medija svi resursi i sve vrste medija moraju iskoristiti u poboljšanje turističke slike i privlačenje većeg broja turista u Bosnu i Hercegovinu.
the row
Chanel i L’Oreal ulažu u modni brend sestara Olsen
Porodica iza luksuznog brenda Chanel i milijarderska nasljednica L’Oreala kupili su udio u modnom brendu The Row, koji su osnovale sestre Olsen.
apple
Marketinška strategija koja dokazano prolazi – a ima samo dvije riječi
Vox Media imao je sjajnu podcast seriju pod nazivom Zemlja divova. Tokom proteklih nekoliko godina pokrila je Google, Netflix i Amazon.
200 posjetitelja
Održan drugi Marketing&Business Meetup u Čapljini
Drugi Marketing&Business Meetup održan u Čapljini pokazao se kao ključni događaj za razmjenu iskustava, stvaranje novih poslovnih veza i umrežavanje biznisa u regiji.