Iz ACC-a poručuju da moraju istražiti i razviti jeftine baterije kako bi električna vozila bila jeftinija. Vremenski okvir gradnje fabrika planiraju potvrditi krajem 2024. ili početkom 2025. godine.
ACC gradi fabrike u italijanskom Termoliju i u njemačkom Kaiserslauternu, a trenutno povećava proizvodnju u prvom pogonu na sjeveru Francuske.
Rast evropskog tržišta električnih vozila zamjetno je posustao budući da su se kupci zbog visokih kamatnih stopa i srezanih državnih poticaja okrenuli hibridnim automobilima i benzincima, primjećuje Reuters.
Evropski proizvođači suočeni su istodobno sa žestokom kineskom konkurencijom koja uglavnom koristi jeftinije litij-željezo-fosfatne baterije budući da im značajno smanjuju troškove proizvodnje.
Stellantis je tako s kineskim proizvođačem baterija za električna vozila CATL-om dogovorio gradnju fabrike upravo te kategorije baterija u Evropi.
"Naše investicijske planove za električna vozila prilagodit ćemo dinamici rasta njihove prodaje na tržištu", rekao je izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares, odgovarajući na upit novinara podržava li firma i dalje tri ACC-ove fabrike u Evropi, povrh one koju gradi sa CATL-om.
"Ne kontroliramo dinamiku (prodaje)", dodao je Tavares.