Automobil u pitanju je Ford Focus Electric iz 2014. sa samo 96.000 kilometara uprkos tome što je bio star nekoliko godina.
Međutim, uskoro su krenuli problemi s baterijom. "Bila sam stvarno uzbuđena. I na početku je bilo dobro, voljela sam ga veoma, bio je malen i tih", rekla je Ejveri za "10 Tampa Bay", prenosi "Unilad". "Ali iznenada je jednostavno prestao da radi."
Nakon što su ga odvezli u servis, otkrili su da je baterija crkla. Međutim, kada je Ford prestao da proizvodi taj model, prestao je da proizvodi i baterije - a zamjena za Ejverin automobil bi koštala nevjerovatnih 14.000 dolara, bez uračunatih troškova ugradnje.
"Znam da je Ford prestao da proizvodi automobil, ali frustrira me što su prestali da proizvode i bateriju, pa su ostavili stotine ljudi bez automobila", rekla je.
Ejverin otac je nedavno preminuo pa je njen djed Rej odlučio da interveniše i pomogne joj s kvarom na automobilu. "Ispostavilo se da je ovo prilično čest problem s tim specifičnim automobilom. Fordov distributer nas je savjetovao da zamjenimo bateriju, ali to bi nas koštalo 14.000 dolara", rekao je.
Iako je činjenica da Ford više ne proizvodi model automobila koji je Ejveri imala doprinijela cijeni baterije, baterije za električne automobile po pravilu koštaju značajno više nego obične baterije za vozila. Prosječna baterija za običan automobil može da košta između 185 i 400 dolara, dok baterija za električni automobil može da košta čak 20.000 dolara, prema podacima "Digital Trendsa".
Ejverin djed je upozorio druge kupce da imaju na umu da veliki trošak zamjene baterije nije specifičan samo za vlasnike Ford Focusa. "Ako kupujete novi automobil, morate biti svjesni da ne postoji tržište polovnih dijelova jer proizvođači ne podržavaju te automobile", rekao je.
Porodica je savjetovala ljudima da naprave istraživanje prije nego što kupe električni automobil da bi izbjegli iste probleme koje su oni imali, prenosi "AutoBlog".