20+ godina
sa vama
evropa

Bivši direktor Volkswagena smatra da treba ponovo razmotriti zabranu dizelaša i benzinaca

Autor: Biznis.ba
Foto: Unsplash
Tržište električnih automobila u Evropi se hladi, pogotovo je to slučaj u Njemačkoj. Nema više subvencija na najvažnijem evropskom tržištu i prodajne brojke nisu spektakularne.

– Kupci ne reaguju na odgovarajući način. Barem ne s količinom koja je bila prognozirana ili koju su političari postavili kao cilj – kaže bivši šef Porschea i VW-a Matias Müller u intervjuu za N-TV. Bivši menadžer VW-a ima i objašnjenje zašto kupci i dalje izbjegavaju električne automobile. Vozila su još uvijek preskupa, ali mnogo toga će se promijeniti u narednim godinama, prenosi Autoblog rs. Osim toga, mogućnosti punjenja su ograničene, a struja je skupa i često nije ekološka.

Drugi razlog je mali domet, navodi Revija HAK. Vozač dizelaša je navikao da vozi 800 do 1000 kilometara po svim vremenskim uslovima i da brzo napuni svoje vozilo. U tom kontekstu, Miller takođe dovodi u pitanje predloženu EU zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Po njegovom mišljenju, barem bi u ovom trenutku trebalo ponovo da se otvori rasprava o tom važnom pitanju zabrane. Glavni fokus bi trebalo da bude na tome da li hibridi i sintetička goriva mogu da budu rešenje.

– To nije rješenje za sljedećih 20 ili 30 godina, ali barem u prelaznom periodu, kako bi se kupcima omogućio nesmetan prelaz, to bi moglo da bude rešenje – jasno kaže Müller.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba