– Pokazat ćemo kupcima da je HVO 100 potpuna zamjena za dizel, ali s ukupnom emisijom CO2 nižom od 90 posto – kaže izvršni direktor BMW-a Oliver Zipse.
Dizel HVO100, 100-procentno biljno ulje tretirano vodonikom, proizvodi se od biljnih ulja i životinjskih masti. Gorivo je u skladu s evropskim standardom EN 15940 i smatra se obnovljivom alternativom, mada i dalje emituje CO2 tokom vožnje. BMW-ovi dizelski motori su već odobreni za rad s gorivom HVO100. Gorivo je hvaljeno jer omogućava mirniji rad motora i ima bolje karakteristike na hladnoći u poređenju s običnim B7 dizelom.
Kako navodi Revija HAK, BMW je jedan od proizvođača automobila koji nastavlja da ulaže u dizelsku tehnologiju, iako mnogi drugi u industriji stavljaju sve veći fokus na elektrifikovane automobile. Zahvaljujući fleksibilnim platformama, BMW-ovi kupci mogu da biraju između električnih, benzinskih ili dizelskih verzija nekoliko modela. Nijemci će 2028. proširiti paletu svojih proizvoda automobilom na vodonik. Inicijativa s HVO100 dizel gorivom koje se puni u fabrikama označava pokušaj BMW-a da smanji uticaj svojih dizelskih automobila na okolinu čak i prije nego što dođu do kupaca. Za sada je to na simboličnom nivou.