Stoga ne vidi potrebu za prilagođavanjem ili odgađanjem evropskih ciljeva.
Ovakvim se komentarima proizvođač automobila sa sjedištem u Münchenu distancira od konkurenta Volkswagena i industrijske udruženja VDA. Predsjednik Nadzornog odbora VW-a Hans Dieter Pötsch pozvao je na prilagodbu cilja.
"Elektromobilnost će prevladati, ali trebat će više vremena", rekao je Pötsch. "Zbog toga se ciljevi CO2 za 2025., 2030. i 2035. moraju prilagoditi i uskladiti sa stvarnošću."
Savezni ministar prometa Volker Wissing podržava poziv da se revizija ciljeva za CO2 odgodi do 2025., jer ciljevi "moraju biti zapravo ostvarivi u praksi", prenosi SEEBbiz.
BMW je naglasio da firma stoji iza cilja dosljednog smanjenja CO2 u transportnom sektoru i da se pripremila.
Međutim, Evropska unija mora kritički i sveobuhvatno preispitati svoje zakonodavstvo o CO2 floti – posebno planiranu zabranu novih benzinskih i dizelskih automobila od 2035. godine.
EU namjerava dodatno smanjiti ograničenja emisija CO2 2025. godine i prijeti visokim kaznama.
Sagorijevanjem nafte i plina proizvodi se ugljični dioksid, emisija stakleničkih plinova koja uzrokuje zagrijavanje klime na Zemlji.