Rezultat pripisuju oštroj domaćoj konkurenciji i regulatornom pritisku sa Zapada.
Bloombergovi analitičari su predviđaju da će operativni prihod dostići oko 132,5 milijardi juana, prenosi Autoblog rs.
BYD ostvaruje brzi rast i na domaćem i na inostranim tržištima, ali prema pisanju francuske agencije AFP, suočava se sa sve većim izazovima.
S jedne strane, u Kini se vodi cjenovni rat između domaćih proizvođača električnih vozila, ali se istovremeno suočavaju s brojnim regulatornim preprekama na američkom i evropskom tržištu.
Zbog znatno niže cijene predstavljaju oštru konkurenciju evropskim i američkim proizvođačima.
Uprkos brojnim izazovima, BYD je u posljednjem kvartalu prošle godine pretekao Teslu na vrhu skale najprodavanijih proizvođača električnih vozila u svijetu.
U prvom tromjesečju ove godine Tesla je vratio svoju poziciju, a na kineskom tržištu BYD ostaje čvrsto na vrhu.