CEO Renaulta poziva na fleksibilnost u prijelazu na električna vozila u Evropi
Prijelaz na električna vozila igra ključnu ulogu u smanjenju globalnih emisija ugljika, a tempo kojim se taj pomak događa preoblikovat će automobilsku industriju i okoliš.
Nedavni izbori u EU-u, koji su uslijedili u vrijeme slabe potražnje za električnim vozilima, vidjeli su sve više i više poziva da se ukine zabrana prodaje dizelskih i benzinskih automobila iz 2035. godine, koja bi trebala biti preispitana 2026. godine.
"Potrebno nam je malo više fleksibilnosti u rasporedu", rekao je De Meo, koji također predsjeda evropskom automobilskom lobističkom grupom ACEA, ali je dodao: "Međutim, bila bi ozbiljna strateška pogreška čisto i jednostavno odustati od cilja zbog trenutnog usporavanje tržišta."
Upitan o Renaultovim ambicijama da 100% svoje europske proizvodnje automobila prebaci na električna vozila u kontekstu slabog domaćeg tržišta, De Meo je rekao:
"Istina je da još nismo na pravoj putanji da postignemo 100% električne automobile do 2035. To je istina. Ako nas kupci ne slijede, svi smo mi odgovorni. Moramo smanjiti troškove."
Automobilski sektor iskusio je razne izazove, kao što su regulatorna nesigurnost i konkurencija iz Kine koji su pridonijeli krizi troškova života na domaćim tržištima, utječući na prijelaz na električna vozila, prenosi SEEbiz.
Globalna prodaja električnih vozila porasla je za 35% u 2023., ali je pala u 2024. Međutim, u junu je prodaja novih automobila u Evropskoj uniji porasla za 4,3% u junu na najvišu razinu od srpnja 2019., dok su registracije baterijskih električnih automobila neznatno pale.