Chery Auto lansira ove godine Omodu i Jaecoo u Evropi, s početnim fokusom na vozila s benzinskim motorom. Nakon što je prodaja započela u Španjolskoj, Italiji, Poljskoj i Velikoj Britaniji, u idućim mjesecima uključit će se još zemalja, kao i hibridni i potpuno električni modeli.
U intervjuu Reutersu izvršni direktor Omode i Jaecooa za Italiju Kevin Cheng rekao je da su tim brendovima mjerila Kia, Hyundai, Nissan i Volkswagen. Južnokorejskoj Kiji trebalo je gotovo 20 godina da postane pouzdan brend u Evropi, a naš je cilj izgraditi taj status u roku od tri godine, rekao je Cheng.
Planovi ulaganja u marketing i razvoj brenda u Evropi povjerljivi su, ‘ali posrijedi je golemi iznos novca, milijarde eura‘, dodao je.
Cheryjevi izvozni brendovi Omoda i Jaecoo nisu dostavili kumulativne podatke o prodaji u Evropi, ali su rekli da su u prvih osam ovogodišnjih mjeseci prodali gotovo 150 hiljadu vozila, prenosi SEEbiz.
Evropska unija predlaže dodatnu carinu od 20,7 posto na Cheryjeve automobile, u sklopu planiranih carina na električna vozila proizvedena u Kini.
- To je izazov - rekao je Cheng, napominjući ipak da EU za Chery predlaže niže carine nego za proizvođače poput SAIC Motora.
- Želimo uspostaviti dobre odnose s EU-om. Proizvodnja automobila u Evropi pomoći će nam da izbjegnemo carine - rekao je.
Najveći kineski proizvođač automobila po obujmu izvoza trebao bi do kraja godine u saradnji sa španskim partnerom EV Motorsom pokrenuti proizvodnju u nedavno kupljenoj fabrici u Barceloni, prvoj proizvodnoj lokaciji u Evropi. Grupa također razmatra opcije i za drugu lokaciju u Evropi.