U pitanju je regulativa po imenu "General Safety Regulations 2" (GSR2) koja kaže da svi automobili koji se prodaju u EU od 7. jula ove godine moraju imati sisteme koji uključuju detekciju ograničenja brzine, asistencije pri ostajanju u traci, kao i nadgledanja opreznosti vozača.
Obično kada se ovi sistemi dodaju, to se odrazi i na krajnju cijenu, odnosno automobil bude skuplji. Takav je slučaj bio sa Hyundai i10 i Mazda MX-5 modelima, mada je ovaj potonji dobio i dodatna unapređenja, prenosi B92.
Dacia je, međutim, rekla da neće povećavati cijene svojih modela, kako bi ostala u skladu sa svojom politikom priuštivih automobila. Pored ovih dodataka koji se tiču bezbjednosti, enterijer svih modela dobija i fizičko "My Safety" dugme.
Sandero napred dobija i USB-C ulaz, a Jogger Hybrid će dobiti novi infotaiment ekran dijagonale 7 inča, kakav ima i Duster SUV.