Postoji, međutim, period od četiri mjeseca tokom koga su carine samo privremene i očekuje se nastavak intenzivnih razgovora između dviju strana.
Privremene obaveze Evropske komisije između 17,4 posto i 37,6 posto bez unaprijed utvrđenog datuma osmišljene su kako bi spriječile ono što je njena predsjednica Ursula von der Leyen kazala da je prijeteća bujica državnih subvencija jeftinih električnih vozila.
Stope su skoro potpuno iste kao one koje je objavila Komisija 12. lipnja. Izvršna komisija napravila je male prilagodbe nakon što su firme identificirale manje pogreške u izračunu u početnom objavljivanju.
Peking je tada saopćio da će poduzeti "sve potrebne mjere" kako bi zaštitio interese Kine.
To bi moglo uključivati uzvratne carine na izvoz u Kinu proizvoda poput konjaka ili svinjetine.
Antisubvencijska istraga EU-a traje skoro četiri mjeseca.
Na kraju, Komisija, izvršni organ EU, mogla bi predložiti "određene obaveze", koje bi se obično primjenjivale na pet godina, o kojima bi članice EU-a glasale.
Kinesko ministarstvo trgovine priopćilo je u četvrtak da su obje strane do sada održale nekoliko rundi tehničkih razgovora o carinama po tom pitanju.
- Još postoji četiri mjeseca prije arbitraže i nadamo se da će evropska i kineska strana krenuti u istom smjeru, pokazati iskrenost i nastaviti s procesom konzultacija što je moguće prije – izjavio je He Yadong, portparol ministarstva.