Ovo je druga najveća kazna nakon one od 200 miliona koja je izrečena Takati, ali tu vjerovatno čak nije ni kraj Fordovim mukama.
Sada, NHTSA zahtijeva od Forda da preispita svoje posljednje tri godine opoziva automobila "kako bi se uvjerio da su pravilno odrađeni i, ako je potrebno, da povuče još vozila", što vjerovatno nije nešto što jedan od najpoznatijih brendova želi da čuje.
Ovo naređenje dolazi nakon što je agencija istražila proizvođača automobila zbog neuspjeha da blagovremeno povuče pogođena vozila i pruži tačne i potpune informacije o opozivu, otvarajući istragu u augustu 2021. godine.
Ford će morati da plati 65 miliona dolara unaprijed, zatim na rate još 55 miliona dolara, a NHTSA će omogućiti Fordu da iskoristi ostalih 45 miliona dolara za unapređenje upravo ove tehnologije zbog koje i povlači silna vozila.
"Cijenimo priliku da riješimo ovaj problem sa NHTSA i ostajemo posvećeni stalnom unapređenju bezbjednosti u Fordu", rekli su iz ove kompanije za Automotive News.
Ford će takođe morati da se sastaje kvartalno sa NHTSA tokom trogodišnjeg naloga za saglasnost, koji agencija može da produži za četvrtinu, prenosi b92.