Hyundai će povući 98.878 vozila, a to se odnosi na određene modele Ioniq i Genesis, dok će Kia povući 48.232 vozila, određene modele EV6, prenosi Reuters.
Integrisana kontrolna jedinica punjenja (ICCU) može se oštetiti i prestati puniti bateriju od 12 volti, što može rezultirati gubitkom pogonske snage povećavajući rizik od sudara, rekao je sigurnosni regulator.
Južnokorejski Hyundai Motor Co, matična organizacija Hyundai Motor Americe, i podružnica Kia Corp prognozirali su u januaru ove godine da će njihova zajednička globalna prodaja porasti za oko dva posto u 2024.
Dvojac je prodao 7,3 miliona vozila u 2023., što je oko tri posto manje od njihovog zajedničkog cilja od 7,52 miliona, a ove godine ciljaju na globalnu prodaju od 7,44 miliona vozila.
Kia i Hyundai imali su i prošle godine dosta problema s vozilima pa su američki regulatori za sigurnost automobila rekli da su otvorili istragu zbog 16 različitih opoziva za ukupno 6,4 miliona vozila koje su objavili Hyundai i Kia zbog curenja tekućine za kočnice koje bi moglo dovesti do požara.