Autocar piše da je pauza nastala zbog toga što je dobavljač Recaro Automotive podnio zahtjev za stečaj. Sada je „pronađeno rješenje“ i planirano je da proizvodnja svih Grenadier varijanti ponovo počne u januaru u Ineosovoj fabrici u Hambahu, Francuska.
Na pitanje Autocara ko je novi dobavljač, Ineos u saopštenju kaže: "Dok dobavljač sam ne objavi, što će se desiti uskoro, ne možemo da ih imenujemo. Smatramo da je pošteno da prvi objave vijest."
„Sjajna je vijest da je rješenje pronađeno tako brzo“, navode iz Ineosa. „Lanci nabavke automobila su izuzetno složeni, ali nismo bili voljni da pravimo kompromise u pogledu kvaliteta, tako da smo zadovoljni što smo pronašli najbolji mogući ishod.”
Ponovno pokretanje proizvodnje će biti olakšanje za Ineos, s obzirom da je bio na pragu lansiranja na kritičnom kineskom tržištu, kao i u Meksiku, kada je proizvodnja pauzirana.
„Sada se pripremamo za ponovno pokretanje proizvodnje početkom januara, a sa značajnim rastom na velikim novim tržištima – uključujući Kinu i Meksiko – i značajnom ekspanzijom u SAD, vjerujemo da ćće 2025. biti naša najbolja godina do sada”, navode u saopštenju, a prenosi Autoblog rs.
Prema podacima analitičara Jato Dynamics, Ineos je prodao 847 Grenadiera širom Evrope (uključujući Veliku Britaniju) između januara i kraja avgusta ove godine, što je pad od 35% u poređenju sa istim periodom 2023.