To je vidljivo iz nove studije koju je sproveo tamošnji autoklub ANWB.
Pad od pet procentnih bodova je značajan preokret trenda nakon nekoliko godina stalnog rasta interesa. Rezultat je jasno vidljiv u brojkama. Prvi put nakon dugo vremena, grupa koja ne namerava da kupi elektično vozilo je veća od grupe koja želi da vozi električni automobil. Prema ANWB-u, krivac za pad je holandska vlada, koja je poslednjih godina značajno revidirala svoje podsticaje za električne automobile, prenosi Autoblog rs. Osim toga, vozači električnih automobila plaćaju i porez na motorna vozila (MRB) od 2024. godine.
Ukinute pogodnosti su mnogim vozačima poskupjele prelazak na električnu vožnju, a klasični razlozi za skepticizam su i dalje živi. Gotovo četiri od šest ispitanika i dalje smatra da su električni automobili preskupi. Mnogi su također zabrinuti zbog degradacije baterija i punjenja kod kuće.vozila prilagođeno europskim potrebama, usklađeno s evropskim standardima, koje će moći koristiti milioni ljudi. Partnerstvo je sljedeći korak prema našoj ambiciji da do 2035. na Bolt platformi imamo 100.000 autonomnih vozila.”
Antonio Filosa, CEO – Stellantis, izjavio je: „Naše AV-Ready Platforms™ dizajnirane su za maksimalnu fleksibilnost, kako bismo mogli pružiti najbolje moguće iskustvo europskim korisnicima. Autonomne flote također mogu doprinijeti i manjem ugljičnom otisku omogućavanjem dijeljene i optimizirane mobilnosti koja smanjuje zagušenje i emisije štetnih plinova. Partnerstvo s Boltom namijenjeno je približavanju te vizije stvarnosti, kombinirajući našu inženjersku strčnost s njihovim operativnim dosegom kako bismo autonomnu mobilnost učinili pouzdanim dijelom svakodnevnog života u Evropi.”