Japanski proizvođač ulaže velike investicije u električna vozila
Do 2030. elektromobili na baterije i EV sa gorivnim ćelijama činit će 40% globalne prodaje automobila Honda Motor Co., a imat će globalni proizvodni kapacitet za više od 2 miliona EV, navodi se u saopštenju.
Takozvana „0 Series“, ključni dio Hondine EV strategije, bit će potpuno nova EV serija stvorena od „nule“, rekao je izvršni direktor Toshihiro Mibe novinarima u online prezentaciji.
0 Series će biti predstavljen u Sjevernoj Americi 2026. godine, a zatim i širom svijeta, sa sedam modela koji će biti lansirani do 2030. U Kini će Honda predstaviti 10 EV modela do 2027. godine, sa 100% prodaje automobila do 2035. godine.
„Postat ćemo predvodnik u promjeni načina života kako bismo postigli ciljeve održivosti, a ne da čekamo da se neko drugi pozabavi njima“, rekao je Mibe novinarima.
Honda će zadržati hibride u svojoj liniji dok povećava proizvodnju električnih vozila, uz povećanje proizvodnje baterija, rekao je Mibe.
Od 65 milijardi dolara ulaganja, oko 13 milijardi dolara bit će uloženo u istraživanje i razvoj softvera i još 13 milijardi dolara u uspostavljanje sveobuhvatnih lanaca vrijednosti električnih vozila na ključnim tržištima kao što su kao što su SAD, Kanada i Japan, prenosi Autoblog rs.
Oko 39 milijardi dolara bit će uloženo u „monozukuri“ ili „umjetnost pravljenja stvari“ na japanskom, kao što je izgradnja proizvodnih pogona sljedeće generacije EV, elektrifikacija motocikala i razvoj EV modela, saopštila je kompanija.
Mibe je naglasio i različita Hondina partnerstva, kao što je ono o razvoju električnih vozila i tehnologije inteligentne vožnje sa japanskim rivalom Nissan Motor Co., najavljeno ranije ove godine.
Honda je također potpisala ugovor sa IBM-om o zajedničkom radu na kompjuterskim čipovima i softveru za buduća vozila, ispunjavajući predstojeće zahtjeve za boljom obradom i manjom potrošnjom energije.
„Stalno i sigurno idemo naprijed kako bismo bili spremni za elektrifikaciju“, rekao je Mibe.