20+ godina
sa vama
Nepravilnosti

Jedan vijak poslao 55.000 hibrida direktno nazad u Toyotu

Autor: Biznis.ba
Foto: X
Više od 55.000 hibridnih vozila Toyote u SAD-u dobija poruku da se vrate pošiljaocu jer jedan vijak možda nije bio pravilno zategnut.

Opoziv se odnosi na 55.405 Toyotinih popularnih Camry Hybrid i Corolla Cross Hybrid. Toyota tvrdi da do sada ne zna ni za kakve nesreće ili povrede povezane s problemom. Dileri će pregledati inverter i zategnuti ili zamijeniti vijak po potrebi, naravno besplatno

Prema Nacionalnoj upravi za bezbjednost saobraćaja na auto-putevima (NHTSA), problem leži u inverteru koji upravlja protokom snage u Toyotinom hibridnom sistemu. Ako vijak invertera nije pravilno zategnut u fabrici, to može dovesti do nepotpunog električnog kontakta na terminalu invertera.

Najgori scenarij

Prosto rečeno, to bi moglo značiti svjetla upozorenja, smanjenu snagu ili, u dva najgora scenarija, iznenadni gubitak pogona dok se vozite, brinete o svojim poslovima, ili požar.

Opoziv se odnosi na 55.405 Toyotinih popularnih Camry Hybrid i Corolla Cross Hybrid. Nešto više od 51.600 Camry limuzina iz 2025.-2026. godine čini većinu opoziva, dok preostalih 3.761 otpada na Corolla Cross SUV-ove iz 2026. godine.

Denso spustio loptu

Svako vozilo je opremljeno inverterom proizvedenim u SAD-u u Densovoj fabrici u Tenesiju, iako su motori s unutrašnjim sagorjevanjem Camryja i Corolle s kojima inverteri rade različiti.

Camry koristi 2,5-litarski linijski četverocilindrični motor i ima ukupnu snagu sistema od 225-232 KS (228-235 KS) ovisno o tome da li je automobil s pogonom na prednje ili sve kotače, dok Corolla Cross dobija 2,0-litarski motor koji proizvodi 196 KS (199 KS).

Šta kaže Toyota

Toyota tvrdi da do sada ne zna ni za kakve nesreće ili povrede povezane s problemom, što je dobra vijest, iako je primila 34 Toyota terenska tehnička izvještaja i 15 zahtjeva za garanciju.

Manje dobra vijest je da se popravak još uvijek finalizira. Kada bude spreman, dileri će pregledati inverter i zategnuti ili zamijeniti vijak po potrebi, naravno besplatno.

Vlasnici će biti direktno obaviješteni kada Toyota bude spremna za pokretanje.

Ovo povlačenje je takođe podsjetnik na to koliko su moderni automobili postali složeni. Kada sve radi, oni su briljantni. Kada jedan mali vijak bude malo odmaknut, stvari se mogu brzo rasplesti, piše Carscoops.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba