Ovi potezi dolaze kada Jeep nastavlja sa novim električnim vozilima, sa potpuno električnim Wagoneerom S - slične veličine kao Grand Cherokee - koji će stići krajem ove godine.
Erik Laforž, koji je predvodio brend u Evropi posljednje dvije godine, potvrdio je za "Autocar" na sajmu automobila u Briselu da će do promjene u ponudi modela Jeep doći kada Wagoneer S stigne.
Takav potez ima smisla, s obzirom na to da većinu Jeepove prodaje u Evropi ostvaraju manji modeli, kao što je Avenger. To znači da je ponuda dva velika SUV-a nepotrebna, a od ta dva, Wagoneer S će bolje doprinijeti CO2 i EV prodajnim ciljevima jer je potpuno električan.
Sličan scenario bi također mogao da se odigra u vezi Wranglera kada Recon EV bude lansiran, jer su oba hardcore 4x4 modeli sa sličnim pozicioniranjem.
"To trenutno nije odlučeno, ali Recon će biti snažna alternativa Wrangleru", rekao je Laforž. "Recon je mali brat Wrangleru i može mnogo da uradi van puta, iako je kralj planina i dalje Wrangler."
Jeep se sada priprema za lansiranje novog Compasa, koji će kao i Avenger biti dizajniran, projektovan i proizveden u Evropi. Za razliku od Avengera, on će se izvoziti na druga tržišta i proizvoditi u drugim svjetskim fabrikama.
"Imamo ogromna očekivanja da će ova ’druga etapa‘ ojačati Jeep u Evropi", rekao je Laforž u vezi Compassa. "Imamo stručnost u razvoju kompaktnih automobila u Evropi. Ovdje smo kredibilni i možemo da predložimo našu ponudu ostatku svijeta."
Laforž je potvrdio da će automobil nuditi više opcija za pogon, uključujući električni i hibridni. On je dodao da će novi Compass biti nešto veći od sadašnjeg modela, piše Autoblog. Ovo će ostaviti određeni prostor između njega i Avengera da bi se stvorilo više prostora za zamjenu automobila koji se nalazi između ovog para: Renegade. Zamjena za Renegade neće doći prije 2026. godine.
Jeep je prodao 140.000 Avengera širom Evrope tokom skoro dvije godine prodaje nakon pobjede u izboru za Automobil godine 2023. Sada čini oko polovinu ukupne prodaje Jeepa u Evropi, gdje je brend zauzeo oko jedan odsto tržišnog udjela.