Kako se javna preduzeća mogu fleksibilno nositi s punjenjem električnih vozila?
Umjesto sprječavanja korisnika da pune tokom određenog vremena, tehnološke firme poput Landis+Gyr-a predviđaju suradnički odnos, u kojem se javne službe i korisnici zajedno trude pronaći najbolje vrijeme za punjenje i izbjegavanje punjenja.
John Romero, potpredsjednik Odjela za električna vozila u Landis+Gyr-u, razgovarao je s Johnom Engelom, glavnim urednikom časopisa DISTRIBUTECH i POWERGRID-a, u zoni električnih vozila na međunarodnom sajmu DISTRIBUTECH 2024, o upravljanju potražnjom, izazovima s kojima se susreću javne službe u vezi s prihvaćanjem EV-a, i kako se ti problemi mogu riješiti.
Kupci žele da im se EV-i napune kada to žele, rekao je Romero, i potpuno ih sprječavati da pune tokom vrhunskih perioda vjerovatno će ih učiniti nezadovoljnima. Ali kada javne službe vide dvoznamenkaste postotke usvajanja EV-a u određenim susjedstvima, a ne samo u cijelom području usluge, infrastruktura je ugrožena, prenosi Renewable Energy World.
"Mi pružamo alate koji pomažu javnim službama i korisnicima da sarađuju u pronalaženju najfleksibilnijeg vremena za punjenje i ne punjenje, kako bismo smanjili utjecaj na infrastrukturu mreže", rekao je Romero. "Industrija javnih službi nastavlja evoluirati. Tako i mi radimo isto."