Tu je zatim AVATAR, brend vozila visoke klase (podmarka Changana), koji je lansirao svoj prvi model AVATR 07.
GAC Aion AION RT, Dongfeng Wind Planet Sea S7, Chery Xingtu Yaoguang C-DM Electric 4WD verzija, Changan Qiyuan A07, Lynk & Co 06 Renew/EM-P, FAW Besturn V70/T90 Longyao Edition i drugi modeli takođe su se pojavili u pretprodaji ili u salonima pomenutog dana, piše Revijahak.
U istom danu Xpengov G9 dobio je i model Pro, verziju visokih performansi s pogonom na sva četiri točka.
Honda i Dongfeng Motor zajedno su lansirali Lingxi L, a GAC je predstavio kupcima obnovljeni Accord, dok su Ford i Changan zajedno lansirali osvježeni Mondeo.
Ako pogledamo cijeli septembar, za mjesec dana lansirano je oko 50 novih automobila. Razlog za toliki broj je jednostavno taj što je konkurencija u Kini sve žešća, a automobilske kompanije moraju da lansiraju nove automobile sa nadogradnjom hardvera, sa nepromjenjenim ili sniženim cijenama da bi ostale u trci sa konkurencijom.
Konkurencija među automobilskim kompanijama, naravno, omogućava potrošačima da kupe modele viših konfiguracija po nižim cijenama, ali to nije dobro za razvoj cijele industrije i ima mnogo mana.
Naime, politika konstantnih sniženja najčešće vodi padu kvaliteta. Takođe, mnogi trgovci su pred pucanjem.
Imaju gomile neprodatih vozila u salonima, cijuena im pada, a cijena polovnih vozila nikad nije bila niža. Uglavnom, kineski (automobilski) san mogao bi za mnoge da se završi bolnim triježnjenjem.