Lučka uprava proširila je terminal za gotovo 40.000 kvadratnih metara, na 100 hiljada kvadratnih metara, u sklopu obaveza iz ugovora o koncesiji, piše HINA.
Grčka je bila prisiljena privatizirati prometnu infrastrukturu kako bi osigurala pomoć Evropske centralne banke (ECB), Međunarodnog monetarnog fonda (MMF) i Evropske komisije u kreditnoj krizi godine 2016. prodali su dvotrećinski udio u luci Pirej kineskom Coscu.
Grčka podružnica kineskog logističkog diva Cosca uložila je u proširenje terminala 20 miliona eura osiguravši prostor za još 5100 automobila.
Kineski predsjednik Xi Jinping izjavio je 2019. da je Pirej "važno čvorište za brzo kopneno-morsko povezivanje Kine s Evropom".
Na svečanosti otvaranja proširenog terminala bili su grčki ministar pomorstva i otočne politike Christos Stylianides, ministar nacionalne ekonomije i financija Kostis Chatzidakis, kineski ambasador u Grčkoj Xiao Junzheng i predsjednik lučke uprave Zeng Gang.
Pirej je u 2022. dijelio deveto mjesto s njemačkim Bremerhavenom na lsiti najprometnijih luka u EU s pretovarena 42 miliona tona tereta, prema podacima Eurostata.