Prodaja od više od 8 miliona automobila je bila gotovo tri puta veća nego u Evropi i pet puta veća nego u SAD-u. Istovremeno, Kina je takođe dominirala proizvodnjom, dva od tri vozila proizvedena u svetu sišla su s proizvodne trake u Kini.
Važnost kineskih marki raste, prošle godine svaki drugi prodati električni automobil dolazi iz kineske kompanije, navodi Revija HAK, a prenosi Autoblog rs.
Evropa je, s druge strane, zaostala u rastu, pri čemu je tržište električnih automobila poraslo samo za 16 posto na nešto više od 3 miliona automobila. Posebno je u tome ulogu imalo smanjenje subvencija. U isto vrijeme, međutim, pritisak konkurencije u Kini raste. Kineski proizvođači s fabričkih linija šalju 40 posto više automobila nego što mogu da ih prodaju.
Očekivano, većina tih vozila ide u izvoz.
Kineski električni automobili su u prosjeku jeftiniji u proizvodnji od zapadnih konkurenata za ogromnih 30 posto.