Frank Hanley iz JD Powera je rekao: “Tradicionalni proizvođači slušali su glas kupaca. Lansiraju poboljšana vozila koja su više u skladu s onim što kupci žele, uključujući poboljšanu unutrašnjost i kvalitetnije materijale, kao i jednostavnu upotrebu.”
Potrošači mrze infotainment sustave jer su "jedna od kategorija s najnižom ocjenom u cijeloj industriji." Infotainment sistemi imaju prosječnu ocjenu 805, što ih svrstava daleko ispod Android Auto (832) i Apple CarPlay (840). To baš i nije izravna usporedba, ali čini se da potrošači više vole jednostavan dizajn koji oponaša njihov pametni telefon.
Govoreći o zadovoljstvu, ono je mnogo više kod premium marki nego kod marki za "široke mase". Proizvođači premium automobila u prosjeku su osvojili 870 bodova i to je znatno iznad prosjeka ostalih marki od 838.
Porsche, Jaguar i Land Rover dominirali su ljestvicom luksuznih vozila, dok Audi na samom dnu iza Volva i Acure. Zanimljivo je da još bolje od Porschea stoji američki startup Rivian no nije službeno najbolji jer nije na tržištu dovoljno dugo da bi zadovoljio sve kriterije istraživanja. Isto vrijedi i za Polestar koji bi, da je službeno na ljestvici bio uvjerljiv najgori premium brend, prenosi SEEbiz.
Među ostalim markama, Mini, Ram i Kia dobili su najbolje ocjene, dok su najgori Jeep, Subaru i Mitsubishi koji je na posljednjem mjestu.
Što se tiče konkretnih modela BMW serije 7 proglašen je najboljim vozilom od svih modela na tržištu. Pohvaljen je i niz drugih BMW-a uključujući seriju 2, iX i X4. Ipak Kia je dominirala na razini modela jer su Carnival, K5, Forte, EV6 i EV9 proglašeni najboljima u svojim kategorijama.
Ostali najbolji po kategorijama su Alfa Romeo Giulia, Ford F-Series Super Duty, Genesis GV60, Hyundai Santa Fe, Jeep Wagoneer, Land Rover Range Rover, Lexus LC/RX, MINI Countryman, Nissan Titan, Porsche Taycan i Toyota Tacoma.