Kako je prošlog mjeseca izvijestio Reuters, pozivajući se na podatke carine i i još dva izvora, Automotive Technologies je uvezao najmanje 42 automobilska kompleta iz Kine za sklapanje ovog Citroena u fabrici.
Komplete je proizvela kineska Dongfeng Motor Grupa, a Stellantis je rekao da je "zaključno sa 31. decembrom 2023. izgubio kontrolu nad svojim entitetima u Rusiji".
"U fabrici u Kalugi je 27. marta počela serijska montaža crosovera Citroen C5 Aircross. Automobili će stići u salone zvaničnih dilera Citroena u maju 2024. godine, ali je moguće rezervisati automobil već u aprilu", saopćio je Automotive Technologies.
Ovi događaji dodatno naglašavaju nedostatak kontrole zapadnih kompanija nad svojim brendovima u Rusiji od februara 2022. godine, i pokazuju sve veću zavisnost Moskve od Pekinga, posebno u automobilskoj industriji, smatra britanska agencija.
Stellantis je u februaru rekao da je priznao gubitak od 144 miliona eura zbog gubitka poslova u Rusiji, uključujući 87 miliona eura gotovine, prenosi B92.
Dongfeng i Stellantis, treći najveći proizvođač automobila na svijetu po prihodu, vode zajedničko preduzeće u Kini, preko kojeg Dongfeng može da pravi i prodaje Stellantis automobile u Kini.