Lucid je dokaz da su proizvođači električnih automobila u problemima
Zarada po dionici (u stvari gubici u ovom slučaju) pala je s očekivanih -0,25 centi na -0,30 centi, prihod je bio 172 miliona dolara umjesto očekivanih 182 miliona dolara. Ali ono što najviše pada u oči je gubitak koji je Lucid ostvario u prvom tromjesečju. On je iznosio 684 miliona dolara! Ipak, nije sve tako loše, jer prošle godine u ovo doba Lucid je imao još veći gubitak, 780 miliona dolara. Takođe su i osjetno porasli prihodi, 16 posto u odnosu na godinu ranije, piše Jutarnji.hr.
Uprkos tome što već godinama kompanija stvara ogromne gubitke, i što trenutno po prodatom automobilu gube više od 300.000 dolara, u Lucidu su prilično optimistični oko druge polovine ove godine. Kompanija polaže svoje nade u novi SUV Gravity koji bi pomogao da se poveća prodaja i podstakne rast.
Kompanija je potvrdila da ove godine očekuje ukupnu proizvodnju od 9000 vozila. Iako ova brojka predstavlja povećanje u odnosu na prošlogodišnju proizvodnju, to je samo blagi rast u odnosu na konačnu proizvodnu brojku od 8428 vozila 2023. godine. Nakon objave rezultata deonice Lucida pale su za gotovo deset posto na berzi.