Dok u AMG-u i dalje tvrde da nisu pogriješili kada su donijeli odluku da u novoj generaciji C-Klase koja na sebi nosi oznaku C63 umjesto poznatog 4-litarskog V8 biturbo motora bude četverocilindarski dvolitarski benzinac kojem asistira hibridni sistem, što je (kako su sami priznali) mnoge potencijalne kupce okrenulo prema nekim drugim automobilskim kompanijama, u slučaju najsnažnijeg SL-a do sada stvari su ostale na pravom kolosijeku.
AMG SL63 S E Performance sa sobom donosi 4-litarski V8 biturbo motor i plug-in hibridni sistem s elektromotorom (204 KS) na zadnjoj osovini, a paket u kombinaciji razvija 816 konjskih snaga i 1.420 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da 2+2 Roadster od 0 do 100 km/h stigne za 2,9 sekundi i razvije 317 km/h.
Kapacitet baterije (6,1 kWh) osigurava prelazak do 13 kilometara bez učešća V8 motora, što u ovom slučaju i nije posebno bitno, jer su u AMG-u fokus stavili na performanse Roadstera s platnenim sklopivim krovom čija je aktivna aerodinamika, zajedno s adaptivnim ovjesom i mehaničkom ograničenom blokadom diferencijala, podešena da osigura vrhunsku upravljivost.
Performansama su podređene i karbonsko-keramičke kočnice koje se naziru iza AMG-ovih 20-inčnih aluminijskih felgi na kojima su gume dimenzija 265/40 naprijed i 295/35 nazad. Prečnik prednjih diskova iznosi 420, a zadnjih 380 milimetara.
Najsnažniji SL sa sobom donosi sistem upravljanja (i) preko zadnje osovine, osam radnih programa i adaptivni integralni pogon (4Matic+), a poklopac na zadnjem odbojniku iza kojeg se krije priključak za punjenje baterije i natpisi na prednjim blatobranima otkrivaju hibridni karakter automobila za koji će potencijalni kupci kroz Mercedesov Manufaktur program imati mnogo mogućnosti personalizacije.