Mercedes kaže da su proizvodni ciklusi glavni uzrok za promjenu strategije prodaje. Uglavnom, među 25 novih modela ne treba očekivati jeftinije automobile manje klase. Pristupačniji automobili na koje su Mercedesovi glasnogovornici mislili kada su govorili o strategiji za Automotive News bili su modeli kao što je osvježena E-klasa, novi CLE i GLC u hibridnoj varijanti.
Sve su to skupi automobili, no u poređenju s EQS-om koji se sporo prodaje, su jeftini.
Predstavnici Mercedesa također su rekli da će se odmaknuti od električnih vozila, pogotovo u SAD-u, te bi umjesto toga povećali ponudu vozila s unutarnjim izgaranjem i hibridnih vozila. Drugim riječima, sada je vrijeme da se usredsrede na automobile koje ljudi zapravo žele kupiti, a tim smjerom kreću i drugi divovi industrije poput General Motorsa.
Proizvođači su svjesni kako trebaju jeftinije automobile za prodaju kako bi ostali profitabilni.
“Mercedes održava dodir sa stvarnošću umjesto da je pokušava promijeniti. Prošla godina je pokazala da možete letjeti visoko toliko dok prije nego što ostanete bez dodira sa stvarnošću. Jeftinija vozila, manje klase, omogućuju potrošačima da okuse što marka nudi te ostanu unutar obitelji”, rekao je Ivan Drury, direktor Edmunds Insightsa, firme koja se bavi analizom tržišta automobila.
Kako stvari stoje, Mercedes oprezno pokušava održati ravnotežu. No to ne znači potpuno ukidanje modela na struju. Električni će automobili dalje stizati na tržište, a neki, poput Concepta CLA, mogu čak biti relativno pristupačni, prenosi SEEbiz.