Posebno značajan je model EQS, koji je već imao problema u tržišnom plasmanu.
Sada prolazi kroz prvi redizajn kako bi konkurentnijim izgledom uspio ostvariti bolji tržišni plasman.
Za razliku od BMW-a, čiji se i7 ne razlikuje bitno od serije 7, Mercedes je vizualno EQS značajno odmaknuo od S klase podarivši mu moderan izgled i naglasivši aerodinamičnu formu. Sada se pak opet približava S klasi, doduše samo u detaljima.
Jajasta forma je zadržana, ali će sada EQS dobiti prednju masku s prepoznatljivim potpisom marke koji uključuje horizontalne kromirane linije kao dio nekadašnje rešetke. Tu je i Mercedesova zvijezda s trodimenzionalnim amblemom na poklopcu motora.
Osim 'nišana' i maske, druge novosti je gotovo nemoguće detektirati.
Isto je i u kabini, gdje su, osim ponekog ukrasa, jedina konkretna novost stražnja sjedala s pet milimetara debljim slojem punjenja. Kut naslona stražnjeg sjedala može se pritiskom na tipku podešavati između 27 i 36 stupnjeva, preko Index hr.
U tehnološkom smislu Mercedes se odlučio povećati kapacitet baterije na 118 kWh, čime će se poboljšati doseg za oko 80 km. Tako će EQS 450 4Matic imati doseg od 799 km, što je plus od 11 posto. Softverski je optimizirana i rekuperacija energije, odnosno regenerativno kočenje. U svrhu održavanja kočnice će se povremeno automatski aktivirati, ali bez utjecaja na vožnju.
Premijera obnovljenog modela predviđena je za skorašnji Auto China. Cijena i tačan termin početka prodaje bit će naknadno objavljeni.