Kompanija je za agenciju da je njemačka uprava za promet (KBA) izdala obavijest o povlačenju, za koju se očekuje da će utjecati na oko 100 hiljada vozila.
Povlačenje se odnosi na razne dizelske modele Euro 5 i Euro 6b, naveo je Mercedes-Benz, a vozila sada čekaju ažuriranje softvera.
Kupci će biti pisano obaviješteni ako je njihovo vozilo uključeno u KBA-ovu odluku i ako je potrebno ažurirati softver, dodali su iz kompanije.
Razlog povlačenja je korištenje tzv. termo prozora, koji su bili u standardnoj upotrebi i kod drugih proizvođača. Obično se dio ispušnih plinova vraća direktno nazad u motor i izgara kako bi se emitovalo manje otrovnih CO2.
Zavisno o vanjskoj temperaturi, taj ih mehanizam automatski može vraćati nazad. Proizvođači su objavili da korištenje toplinskih prozora štiti motor.
Ipak, Evropski sud pravde (ECJ) je 2022. presudio da su toplinski prozori legalni samo ako nije dostupno drugo rješenje. Sudskom odlukom utvrđeno je da je softver koji omogućuje veće emisije nečistih tvari "velikim dijelom godine" zapravo nezakonit.
Regulatori njemačkog KBA sada su, prema presudi, zatražili od Mercedes-Benza da promijeni kalibracije u kontrolnim jedinicama motora određenih vozila, rekla je glasnogovornica Mercedes-Benza za dpa.
Mercedes-Benz se godinama suočava s optužbama zbog dizelskih emisija. Od 2018. KBA je izdao nekoliko odredbi o povlačenju vozila njemačkog proizvođača zbog nelegalne ispušne tehnologije, što je samo u Njemačkoj utjecalo na stotine hiljada vozila.
Otkako je taj problem izašao na vidjelo, proizvođač automobila sa sjedištem u Stuttgartu je više puta izvođen na sud. U Njemačkoj je više od 30 hiljada potrošača do danas podnijelo tužbe.
Investitori su se također obratili sudu u Njemačkoj, tražeći stotine miliona eura odštete za gubitke.