Ova tehnologija, nazvana Drive Pilot, omogućava vozačima da skrenu pogled sa puta i sklone ruke sa volana u određenim uslovima.
Iako Elon Musk već godinama promoviše funkcije potpune samostalne vožnje (FSD) Tesle, njihova najnovija verzija i dalje zahtijeva od vozača da budu pažljivi i drže ruke na volanu. Za razliku od toga, Mercedesov Drive Pilot dozvoljava vožnju bez aktivnog nadzora vozača pri brzinama do 64 km/h i to samo na određenim autoputevima u Californiji i Nevadi, gdje je tehnologija dobila odobrenje lokalnih organa.
Mercedes je svoju tehnologiju uveo u Njemačkoj u maju 2022, a od decembra prošle godine dostupna je i u SAD. Do sada je u Californiji prodato 65 ovakvih vozila, a prema izvještaju DMV-a, jedno vozilo je već isporučeno stanovniku Californije. Uzimajući u obzir nekoliko incidenata povezanih sa Teslinim FSD-om, čini se da je Mercedesova opcija sigurnija, budući da je upotreba Drive Pilota dozvoljena samo pod strogim uslovima.
Drive Pilot Mercedes ponudio je po cijeni od 2.500 dolara godišnje za EQS sedane i S-klasu, što je znatno više u odnosu na trogodišnju članarinu od 5.300 dolara ponuđenu u Evropi. Iako se očekuje da će se tehnologija proširiti na druge države, iskustvo s Teslom pokazuje da implementacija autonomne vožnje nije jednostavna, prenosi Telegraf rs.
Mercedes takođe testira upotrebu tirkiznih svjetala na zadnjim svjetlima, farovima i retrovizorima kao signal da je vozilo u autonomnom režimu vožnje, što ukazuje na pripremu za prelaz na nivo 4 autonomne vožnje. Ovaj nivo omogućava sistemu da samostalno upravlja neočekivanim situacijama na putu, što predstavlja znatno veći izazov.
Iako su tehnologije autonomne vožnje četvrtog nivoa već prisutne u SAD putem flotnih vozila kompanija poput Waymo i GM Cruise, ova tehnologija još uvijek nije dostupna individualnim vlasnicima vozila.
Potencijalni odgovor Tesle na ove novitete ostaje ključno pitanje u industriji, s obzirom na stalne inovacije i poboljšanja u sektoru autonomne vožnje.