Mercedes stopirao razvoj nove platforme za luksuzna električna vozila
Nova platforma, planirana da bude lansirana 2028. godine, bila je namijenjena za nasljednike postojećih EQE i EQS limuzina i SUV vozila.
Kako je prvi izvijestio Handelsblatt, razvoj MB.EA Large platforme je otkazan. Njemačka publikacija navodi da je odluka donijeta zbog loše prodaje postojećih EQE i EQS modela, pozivajući se na informacije koje su dala četiri odvojena insajdera.
Uštede na investicijama, koje je donijelo zaustavljanje razvoja i infrastrukturnih promjena na proizvodnim lokacijama, procjenjuje se na 4 do 6 milijardi eura.
Mercedes-Benz je prvobitno planirao da razvije dvije verzije MB.EA platforme – MB.EA Medium za EQC limuzinu i SUV, kao i MB.EA Large za veće, luksuznije automobile.
Pošto je ova druga struktura sada otkazana, Mercedes-Benz namjerava da dalje razvija EVA2 platformu, koja čini osnovu za postojeće EQE i EQS modele, sa arhitekturom punjenja od 800 V koja je postavljena da zamijeni sistem od 400 V koji se danas koristi.
Ostale promjene planirane za EVA2 platformu uključuju novu tehnologiju baterijskih ćelija i efikasnije električne motore za veći domet.
Zajedno sa MB.EA Medium, Mercedes-Benz ima čvrste planove da razvije platforme MMA (za kompaktna EV), MB.AMG (sportski automobili) i MB.VAN (komercijalna vozila).
Prema Handelsblattu, odluka o otkazivanju planova za MB.EA Large platformu čini dio šireg prestrojavanja budućih razvojnih aktivnosti Mercedes-Benza. Proizvođač automobila je nedavno odložio svoj cilj da postigne 50-procentno učešće elektrifikovanih vozila (plug-in hibrid i električna vozila) u prodaji u 2025. na 2030. Također je povukao planove koji su predviđali prodaju isključivo električnih automobila do 2030. „na tržištima gdje uslovi dozvoljavaju”, prenosi Autoblog rs.
Očekuje se da će zbog zaustavljanja razvoja MB.EA Large Mercedes-Benz razviti nasljednike današnje sedme generacije S klase, četvrte generacije GLE SUV-a, treće generacije GLE Coupea i treće generacije GLS-a kao modele sa unutrašnjim sagorijevanjem i plug-in hibrid pogonom, baziranim na ažuriranoj verziji današnje MRA platforme. Predviđeno je da se prodaju zajedno sa svojim električnim ekvivalentima baziranim na unapređenoj EVA2 platformi.